je eerste vraag weet ik het antwoord niet op maar de 2e denk ik wel ik zou 2 sproeiers hoger en lager proberen en de bougie zegt niet altijd allesGoedendag,
Laten we beginnen met het begin, een hele simpele vraag. De tomos maakt dit geluid(zie link, het is het zoemende/aanlopende geluid niet het geluid van de olie), Heeft iemand een idee hoe dat kan?: https://youtube.com/shorts/yAuUtbCYbVQ . Dit doet hij alleen als hij warm is, als hij koud is niet. Hij doet dit als je het achtwerwiel draait. Dit geluid komt ook voor als je alleen de ketting draait en het achterwiel stil staat, dus het komt echt uit het blok. zo klinkt het ook. Het komt niet voor als het blok koud is.
Dan de volgende vraag, ik heb een PHBG carburateur geïnstalleerd en wil hem afstellen. Het probleem is is dat hij bij gas los uit gaat tot je weer gas geeft. Dan duurt het 1 a 2 seconden en gaat hij weer als een malle vooruit. Dit doet hij alleen als hij warm is. De bougie lijkt wel mooi koffiebruin na vol gas te hebben gereden.
De tomos lijkt ook warm te lopen als je een tijdje vol gas rijdt. Ik vraag me dus ook af of het verstandig is om deze carb te houden of de SHA terug te plaatsen.
Ik bedoelde meer dat de koppeling geen overmatige speling heeft.Ik heb hem open gehad, de koppeling heeft geen speling....het huis moet iets axiale speling hebben 0,1mm is al genoeg....dat geld ook voor de kickstartas.
Wel heel iets, maar dat is minimaal. Hij zit gewoon zoals hij hoort te zitten. Dit zelfde geld voor de andere onderdelen.En heeft het koppelings huis nu axiale speling, want daar geef je geen antwoord op.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] en 8 gasten