Ik las online iets over links en rechtsdraaiend schroefdraad. Als ik het moertje wat beter wil bevestigen moet ik deze dan met de klok mee draaien of tegen de klok in?Even de wartel iets vaster draaien....als dat niet helpt gewoon een nieuwe monteren, losse onderdelen voor je kraantje zijn er niet.
E10 benzine lost de pakkingen en rubber in het kraantje na een tijdje op, dus geen E10 benzine gebruiken.
Ik heb inmiddels een nieuw kraantje. Nu haalde ik m'n oude kraantje eraf en zat er helemaal geen slangetje meer aan. Is dat intentioneel of is dat een probleem?Schroefdraad aan de tank is rechtse draad, draad van het kraantje is linkse draad.
Wartel rechtsom draaien dan zet je het kraantje vaster tegen de tank.
Ik heb inmiddels een nieuw kraantje erop zitten. Echter lekt de Tomos nog steeds (niet uit het kraantje en vrijwel 100% zeker dat het ook niet uit de carburateur komt), wat zou het dan kunnen zijn?Dat is geen slang maar een filter en daarin zit meestal een dun hardt kunststof buisje en als de benzine daar onder komt moet je de kraan op reserve zetten.
P.S. ik heb het kraantje dicht staanIk heb inmiddels een nieuw kraantje erop zitten. Echter lekt de Tomos nog steeds (niet uit het kraantje en vrijwel 100% zeker dat het ook niet uit de carburateur komt), wat zou het dan kunnen zijn?Dat is geen slang maar een filter en daarin zit meestal een dun hardt kunststof buisje en als de benzine daar onder komt moet je de kraan op reserve zetten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten