Goedemiddag!
In september 2024 (ik had geen energie om er toen iets aan te doen) ging ik wat hard over een nieuwe soort drempel en raakte wat van mn Tomos Flexer. Ik ben toen nog een winkel in geweest en erna weer weggereden, 2 straten verderop stopte ie ermee. Kraantje zet ik altijd uit bij stil staan en had ik weer aangezet bij weg rijden.
Nu het toch weer te lekker weer is om niet te touren haha, ben ik toch maar even gaan kijken.
Ik had er benzine bij gedaan, en uiteindelijk kreeg ik m weer gestart. Toen afgetopt.
Even laten draaien en toen zag ik druppeltjes bij het kraantje eruit komen.
Ik ben een rondje gaan rijden van minder dan een km, toen weer bijgevuld, bekant een liter weer erbij!
Zie foto's en video in wetransfer voor meer detail (ik kan hier geen fotos plaatsen?)
https://we.tl/t-OPfva3Xjg4
Is het het waard om een geheel nieuw kraantje met buisje etc er op te zetten (lijkt me redelijk te doen thuis) of kan er toch iets anders aan de hand zijn? Of zit ie gewoon niet goed..
Ik heb 1 druppeltje naar beneden zien komen op de foto met gele cirkel, dit is onderkant, ik vermoed dat er een druppel vd kraan daarheen was geglipt. Onderkant uitlaat ed komt ook niks geen benzine uit voegen of andere kieren