nou ik kan jullie ook melden dat er een verandering heeft plaatsgevonden in het project.
Ik zie af van de honda mb velgen, en het frame wat ik ervoor heb gemaakt. Waarom? De verstevigingstang zit 1 mm schuin, links 1 mm dus naar onder tov de rechterkant. Je ziet het niet, maar ik erger me er rot aan. Dus dan ga ik dat frame neit pro laten spuiten, ik wil iets meer voor men geld.
Ik heb nog een frame liggen van de 15euri tomos die ik laatst gekocht heb, deze is in perfecte ori staat, en die ga ik dus verbouwe

Komt weer zon stang van balhoofd naa zadelpen, maar ietsjes anders. Ik kies er voor om een zelfbouw zadel van metaal te maken. Die komt netjes aan het frame gelast en weggewerkt. Je moet je ongeveer in de stijl van polini / ducati zitjes denken. Het frame word oranje gespoten/gepoedercoat. Zwarte velgen met hoe kan het anders, oranje striping. Oja en de clipons die ik heb liggen komen erop.
De mb voorvork blijft, poten worden waarschijnlijk nog iets ingekort (8 cm ofzo). Komen een tomos velgen in, model weet ik niet. ipv trommelremmen, honda mb schijven erop bakken. Voor 2zuigerige remklauw, achter enkelzuigerig.
hier alvast ontwerpje voor de schijfremadapter, in black chrome nog wel