Hogedruk kop of iig bromkop, grotere carbarateur, groter spruitstuk --> begrenzer uit je originele halen...en je tandwielen aanpassen als je dat nog niet had gedaan...ik heb afgelopen zaterdag net een airsal/eurokit 70cc gekocht... maar wat moet ik nou nog aan passen als ik me tomosje harder wil laten lopen ?? ik heb al wel een power filter en andere sproeier
Ik heb ook 70cc met proma gp uitlaat maar hij rijdt nu al tegen de 70 aan...dus ik zou eerst die andere dingen regelen en dan zou je eventueel nog naar een andere uitlaat kunnen kijken...zkr weten een andere uitlaat ik weet niet wat je nu heb. Je kan een
-technigas next uit eigenervaring snel optrekken
of
-homoet voor echte snelheid
een grotere carburateur denk maar aan
-15/15 dellorto
of
-16/16 dellorto
en of je
-kop afvlakken
-tandwiel verhouding veranderen 26 voor 22 achter!!
zo je bent nu wel beetje zoet denk!!
ik geef toch ook manier om hem hard te laten lopen daar vraagt hij om!! maarja succces er mee!!Ik heb ook 70cc met proma gp uitlaat maar hij rijdt nu al tegen de 70 aan...dus ik zou eerst die andere dingen regelen en dan zou je eventueel nog naar een andere uitlaat kunnen kijken...zkr weten een andere uitlaat ik weet niet wat je nu heb. Je kan een
-technigas next uit eigenervaring snel optrekken
of
-homoet voor echte snelheid
een grotere carburateur denk maar aan
-15/15 dellorto
of
-16/16 dellorto
en of je
-kop afvlakken
-tandwiel verhouding veranderen 26 voor 22 achter!!
zo je bent nu wel beetje zoet denk!!
Ja natuurlijk, anders rijd hij niet lekker he...oke tnx ik zou kijken wat we gaan doen![]()
mijn tomos heeft nu al 72 gereden was nog aan het optrekken maar ik ben aan het irijden dus ik wou niet langer volgas houden omdat ik geen vastloper wil.
he ruben heb je ook een grotere sproeier is wel nodig zowiezo 10 groter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten