hey jongens ik ben een tijdje niet meer online geweest maar ik geef me tomos weer ff een kans
ik heb een tomos brommer,
en ik starte me tomos weer is een keer na een half jaar wat een mooi geluidje weer zeg was weer helemaal blij . na ik me andere cilinder erop gezet had (half jaar geleden) liep ie ongeveer 65(slecht afgestelt voor een auto) toen ging me km tellertje stuk en daarna heb ik m afgestelt en ik wist nooit hoe hard ie nou eigenlijk echt ging.
tot vandaag de dag dat ik m weer s starte en ging rijden ik ree vrolijk weg van t tankstation en toevallig heeeel toevallig stond me pa achter me ...(wist dit totaal niet)...hij kwam van ze werk...nou ik volgas wegvliegen bij t stoplicht ...volgas op een rechtstuk en nog volgas over een rottonde heen naar rechts (dat je t net als een bocht neemt zegmaar als niemand er aankomt)...enne ik kom thuis en me vader staat voor me en zei zo van: ik ree net achter je en ik reed 70 en je liep uit
maja ik keihard lachen natuurlijk en me pa ook en me ma ook die zij van nou ja als je oppast is t goed
maja iig ik heb dus nu een 50cc snel, *standaard cabreteur nog en een bullet met een kapotte demper ...ik hoor slecht verhalen over een bullet maar voor mij werkt hij prima komt t omdat de demper stuk is ofzo dat ie zo hard gaat? dat ie geen tegen slag heb ofzo.
maja iig ik wil dus een andere uitlaat ik zat te denken aan een techno circuit...maar is de topsnelheid dan nog wel t zelfde of hoger? en ga er maar gewoon van uit dat die bullet normaal is want t maakt geloof ik niet zo heel veel uit if die heel is of niet die demper.
dus wat is beter bullet of techno circuit?