Na een hele lange tijd zonder updates (!!) update ik mijn pagina toch maar weer eens even.
Opzich is er niet echt heel veel gebeurd maar ik heb toch nog wat leuke dingetjes die ik wil gaan toepassen.
Alhoewel mijn tomos sinds begin september niet meer loopt ben ik toch nog bezig met het uiterlijk.
Mijn SF kap is een beetje gaar (de lampen electra) en moet dus vervangen worden, daar moet ik nog een goed paar lampjes voor zien te vinden.
Vandaar dat ik nu even mijn oude ronde koplamp er op heb gezet wat ik ook heel mooi vind staan.
Miss dat ik t wel zo laat want die SF kap is tegenwoordig niet meer zo orgineel.. maar goed.
Hier maar wat foto's zoals hij er nu bij staat.
Plannen:
- Chrome letters op de tank, aan beide zijdes.
- Chrome sierstrip
- Nieuwe remkabels + buitenkabel
- Chrome ventieldopjes
- Nieuw (lexus) achterlicht, daar twijfel ik nog wat over.
- Tomos weer rijdend maken!
Update 08-05-2007
Niet veel gebeurd..
Alleen nieuwe uitlaat, Techno CC van Wouter van dit forum gekocht omdat me bullet uitlaat gaar was.
Groeten!
--------------------------------------------------------------------------------
Weer even een loze update: met dit mooie weer glimt mn chroom zo mooi dat ik het niet kon laten om een foto'tje te schieten. (nog met lekke band maar wordt vandaag gemaakt)
Ik wilde ook de ontsteking laten nakijken omdat hij veel stottert op de top, maar die monteur zei dat ik een elektrische ontsteking heb en dat hij daar niet veel aan kon doen dus hij gaat er niet naar kijken

hier even wat foto'tjes:
Bling bling*
wat onscherp maja
Lampekap zit wat losjes,, en je ziet mn gare bullet demper, wat een herrie komt daar vanaf zeg

Reacties zijn altijd welkom!
plannen:
- Nieuw uitlaatje , waarschijnlijk een Circuit
- Frame nog een x spuiten
- miss een brom caberateur
---------------------------------------------------------
Hey jongens,
ik had eerder al wat foto's erop gezet van mn tomos maar er is inmiddels weer het een en ander veranderd aan me tomos!!
iig heb ik een andere sproeier erin gezet zodat hij eindelijk goed loopt met het powerfilter.
Ook heb ik een DMP stuurtje erop zitten sinds gister

Dat was het alweer, Vertel maar wat jullie ervan vinden!!