Naar

Er komt nog een ronde chromen koplamp op & cockpit ligt er al af

Lijstje:Ik zou net zeggen, die cockpit en koplamp zijn wel lelijk![]()
Verder vind ik die bagagedrager niks, en de kleur enzo verder ook niet, en ik zou zijkapjes er op doenEn oja, een andere uitlaat en gele geval erafslopen + voorvorkrubbers verwijderen.
@ gele plaatje, tja daar kan je wel eens gelijk in hebbennee laat gele plaatje, is oldschool.
65cc kan je doen, als je je cilinder nog is eraf krijgt met die hoeveelheden roest die ik zie..
haal trouwens die sticker eraf
zo wil ik het horenLeuke oldskool Tos! Kleur lekker zo laten, je ziet tenminste bijna niemand met deze kleur
wel beetje opknappen enzo denk ikLeuke oldskool Tos! Kleur lekker zo laten, je ziet tenminste bijna niemand met deze kleur
oude stuur zit zo verneukt....Deze Tomos is makkelijk ontzettend mooi te maken, zoek een ''oud'' model stuur, velgen netjes laten glimmen, roest weghalen en kijk wat voor een prachtbrommer je dan hebt
maak van je gele plaatje een vlam ofzo lekker creatief
Waarom heb je er dan spaakwielen inzitten? Ik heb de "zwarte" variant van de disco en die heeft gietwielen. Ik herinner me dat de "Disco" ook van origine gietwielen had. Die zou je er ook nog weer onder kunnen zetten. (voorzien uiteraard van een kleurtje)DIT IS EEN TOMOS a3 DISCO UIT ' 89 !!
liggen in de schuur, kapotte lager + assen. maar zo HELEMAAL wit vind ik neit zo mooi...Waarom heb je er dan spaakwielen inzitten? Ik heb de "zwarte" variant van de disco en die heeft gietwielen. Ik herinner me dat de "Disco" ook van origine gietwielen had. Die zou je er ook nog weer onder kunnen zetten. (voorzien uiteraard van een kleurtje)DIT IS EEN TOMOS a3 DISCO UIT ' 89 !!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten