Zo zag hij eruit toen ik hem kocht:

Daarna heb ik daar een tijdje mee rondgereden en dat was tof!
Na een tijd kapte hij ermee, heeft een tijdje stil gestaan toen maar een paar weken ofzo. Toen heb ik hem weer lopend gekrefen door alleen de carburateur helemaal schoon te maken. Daarna is me uitlaatophanging ook afgebroken.
Toen ben ik begonnen met het spuiten, ik wilde hem eerst zwart met zilver maken. Het frame en de achterbrug en de vork zwart en de kapjes spatborden en kapjes zilver. Ik had de vork, de spatbordjes en de achterbrug nog niet gedaan. Dat zag eruit zoals dit:

het zilver kwam niet mooi uit en liep uit als er benzine over stroomde, schiet niet op dus. Ik heb toen vrij snel besloten om het maar helemaal zwart te maken. Ik had toen ook een nieuwe achteras en een nieuwe achterwiellager nodig die waren helemaal kapot namelijk. Ik had ook tandwiel 33 gekocht en erop gezet, 1 extra schakel in de ketting.
Zo was die toen geworden:

Daarna ben ik op zoek gegaan naar een andere carburateur. Ik kon kiezen tussen 19 en 21 mm. Ik ben gegaan voor de 21 omdat deze het grootst was en wat makkelijker op te halen. ik heb er 40 euro voor betaald en er zat een polini drukchoke op. Ik ben nu bezig om het spruitstuk van minnarelli horizontaal passend te maken op de inlaatpoort van deze cilinder. Ook hem ik het spruitstuk een behoorlijk stuk moeten verlengen om hem naast me blok te krijgen, je ziet hem dus heeeeel goed zitten als hij klaar is.
Dit is de carburateur:

Ik heb het spruitstuk verlengd door 2 alluminium pijpjes te kopen, eentje precies even groot als de uitlaatkant van de carburateur, deze komt dus in het spuitstuk, het andere pijpje past precies over de uitgang van de carburateur en ook precies over het andere alluminium pijpje. Ze pasten niet meteen ik heb veel moeten vijlen, schuren, polijsten.
Zo is het geworden:

Om de carburateur goed aan te laten sluiten op de uitgang van de carburateur heb ik bovenaan de verlenging 2 inkepingen gemaakt zodat ik ze met een slangklem strak kan draaien. Zo voorkom ik ook dat hij eraf flikkert. Chek de foto.

De binnenkant vand de buis waar straks het mengsel doorheen gaat is heel glad en dat is wel mooi, ziet er zo uit:

Na alles passend gemaakt te hebben en de buisjes tussen het spruitstuk en de carburateur gezet, hij is iets te lang dus haal ik er aan de kant van het spruitstuk nog een paar centimeter af, van het dunne buisje dus. Het ziet het er zo uit:

Vanavond ga ik kijken of ik hem erop kan zetten, alleen rijden en afstellen kan nog niet. Moet eerst wachten op m'n powerfilter die deze week komt.
Update, paar uur later.
Ik heb aan allebei de kanten wat in kunnen korten, de verlenging is nu 6 cm tussen het spruitstuk en de carburateur. Dit is hij nu geworden:

Ik heb hem nog niet getest, want ik wacht tot ik m'n pakkingset binnen heb en me filtertje. ik heb ook de inlaatpoort van de cilinder gepolijst deze was namelijk best ruw en dat vond ik niet zo mooi.
Zo is de cilinder geworden: