Ik kijk al een tijdje op dit forum maar nu wilde ik zelf mijn tomos laten zien aan jullie. Ik kocht deze tomos op marktplaats voor paar euries. Hij ree goed zat nog geen kenteken op maar dat is geregeld. Eerste wat ik had vervangen waren de trappers en de tandwielen. Daarna nog andere sproeier van 42 naar 40. Toen begon ik nieuwe onderdelen te zoeken. Ik heb een chrome achterbrug, nieuwe zadel, nieuwe handvaten, nieuwe koplamp en een gebruikte honda mb voorvork. De voorvork is inmiddels als nieuw * overgespoten * De nieuwe as voor in het voorwiel is gedraait. Enkel nog draad erin tappen. Binnekort plaats ik een update met de voorvork erin. Ik weet niet of het ooit eerder onder een tomos is geplaatst maarja ik heb gewoon maten opgenomen en daarna alles passent gemaakt. Deze voorvork veerd veel beter dan standaard voorvork maarja die ik nu heb is bestwel krom.
Foto's
Zo kocht ik hem op marktplaats met wat kleine problemen.
Hier heb ik er een Bullet uitlaat onder gedaan.
Nieuwe Achterbrug
Kenteken binnen gekregen.
Honda MB voorvorkpoten
En nog even alle nieuwe onderdelen bij elkaar.
De komende dagen ga ik hem uitelkaar halen de nieuwe voorvork plaatsen nieuwe onderdelen plaatsen het gehele frame metallic zwart spuiten en de zuiger in het blok vervangen. Binnekort meer...