Heyhey,
Afgelopen vrijdag stond ik gezellig naast een andere tomos-rijder voor 't stoplicht, het stoplicht springt op groen, ik rij weg tenzame met de man naast me. Klappp..., binnen een fractie van een seconde werd ik over 't asvalt gesmeten van de rijksweg.
Na enkele seconde weer opgestaan te zijn bleek ik met 80 a 90 geraakt te zijn door de bestuurder van een bedrijfsbusje. Deze reed door rood en gaf wat gas bij om ons zo proberen voor te zijn / te ontwijken; zo vertelde de bestuurder. Helaas mocht dit niet baten en kreeg ik de volle klap. Gelukkig gaf hij zelf toe fout te zijn en had ik "Koos", de voor mij onbekende tomos-rijder als getuigen.
Voor de nieuwsgierigen
Na 2 gekneusde knieën, een gekneusde hand (ben ik er nog mooi vanaf gekomen) en de schade formulieren te hebben ingevuld, was de bestuurder zo vriendelijk mij thuis even af te zetten.
Ik naar m'n tussenpersoon geweest voor de verzekering enzovoorts. Nu komt er van de week een schade-expert langs, om de schade op te nemen. Mijn tomos'je, voor zover je 't kan noemen, is heel eerlijk niet meer standaard. Gaat dit een probleem worden bij onze expert? Wat kan ik 't beste doen? Alles snel even omwisselen, standaard uitlaatje enzovoorts er weer onder?
Ik hoor 't wel, groetjes Koen.