Ik heb tw 28 achterNou, ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen. Misschien zou het wel kunnen met een standaard setup snorfiets met ATW 33 dat je genoeg toeren kan maken op de koppeling. Met mijn standaard bromfiets-setup iig niet.
zou het wel voorzichtig doen, anders kan je net zo goed hamertuning doenJongens mijn rechtercarterkap *aka versnellingskant* klemt aan de voorkant, schroevendraaier tuning enige oplossing ?
k ben altijd wel voorzichtig, maar hij blijft echt keihard klem zitten...zou het wel voorzichtig doen, anders kan je net zo goed hamertuning doenJongens mijn rechtercarterkap *aka versnellingskant* klemt aan de voorkant, schroevendraaier tuning enige oplossing ?
eicilinder en smal blok (horizontaal zilverkleurige TOMOS letters op de zijkant) is pen10, breed nieuw type blok met vierkante cilinder is pen12Welke pen (10 of 12) zit er in een blokje die van een Targa tomos komt? (de pen die door de zuiger gaat).
Haal je oude lagers uit je carter en ga ermee naar de bromboer. Op elk lager staat een nummer waarmee je bromboer weer precies dezelfde kan bestellen.Nu komen we eindelijk bij de lagers, ik wil graag weten wat de maten van elke lager is/zijn....maar ik kan die exploded view van tomos quadro niet openen waar volgens mij alles in staat.....
weet iemand al deze maten of kan ik daarvoor net zo makkelijk naar mijn bromboer gaan ??
Hm ok dat wist ik niet, dankjeHaal je oude lagers uit je carter en ga ermee naar de bromboer. Op elk lager staat een nummer waarmee je bromboer weer precies dezelfde kan bestellen.Nu komen we eindelijk bij de lagers, ik wil graag weten wat de maten van elke lager is/zijn....maar ik kan die exploded view van tomos quadro niet openen waar volgens mij alles in staat.....
weet iemand al deze maten of kan ik daarvoor net zo makkelijk naar mijn bromboer gaan ??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten