Ja dat had je zeker wel, bij de eerste kick hadden de zuigerveren al vast in je inlaatpoort gezeten.Ok ik begin stiekem toch wel een KLEIN beetje te twijfelen of ik mijn zuigerveren/zuiger op de goeie kant gemonteerd heb (sluiting naar uitlaatpoort)....ik rijd er nu al een tijd mee...maar had ik het nu al wel gemerkt als die fout zat....?
gelukkig maar, snelheid is ook al beter, van 74 naar 70 gegaan met sproeier, koppakking weggehaald. ik denk alleen dat ik nog een iets te kleine sproeier heb, later meer info hier over...Ja dat had je zeker wel, bij de eerste kick hadden de zuigerveren al vast in je inlaatpoort gezeten.Ok ik begin stiekem toch wel een KLEIN beetje te twijfelen of ik mijn zuigerveren/zuiger op de goeie kant gemonteerd heb (sluiting naar uitlaatpoort)....ik rijd er nu al een tijd mee...maar had ik het nu al wel gemerkt als die fout zat....?
Aan de onderzijde van je buitenpoot (waar het wiel vastzit) zit een spanbus door de onderste veermoer heen. Die moet je eruit tikken met een passende doorslag (wat een benamingen hè?). Daarna kun je je veerpoten demonteren.mijn *kuch* noob vraagje...
hoe the hell haal je de voorvorkpoten uit de voorvork?Zit er nu al een half uur naar te kijken..maar ik zie niet hoe het moet.. kan het eigenlijk wel?
je brommer kan dat waarschijnlijk wel aan, ik zeg waarschijnlijk omdat je niet teveel moet gaan spelen met je twv, overtoeren zal misschien het gevolg zijn.
misschien ipv de homoet een tecnigasje cc?
ja, maar hoeveel kan die aan max? dan zet ik die toerenbegrenzer bijvoorbeeld op 12k,(geen id of die airsel 65cc dat aankan) en dan kan ik wel met de vertanding rijde van super snel optrekke, maar dan kan ik geen overtoeren maken op de top, want hij hoeft van mij maar 50-55 te gaan, want ik wil trekkracht, voor in het terreinMet een toerenbegrenzer maak je minder toeren dus minder snel optrekken.
Met een hogere snelheid dan de standaard snelheid slijt het blok wel harder, maar aan kan ie het wel. Het voortandwiel zou ik gewoon lekker laten als wat het is.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten