ik weet niet waarvoor t is

(deze tomos staat ook op marktplaats mischin wil ik m kopen zeg dus ook ff gelijk of t een goede koop is
Ik heb de advertentie eventjes veranderd;)
En dat is inderdaad de aansluiting voor een powerbox,
Een powerbox zorgt ervoor dat je brommer zuiniger gaat lopen. Bovendien wordt het vermogen er door verhoogd en worden toerengebieden met een slechte afstelling ?opgevangen? door de powerbox. Zo zullen dode toerengebieden gereduceerd worden na het installeren van een powerbox.
Voor het geval je het niet wist.
Er is alleen 1 probleem met de brommer,
Hij start niet zonder de choke en gas te geven.
Bevat:
14/12 Carb
Van sproeier 54 veranderd naar sproeier 60.
Brom luchtfilter
15 mm spruitstuk
Standaard snel uitlaatje
Iemand enig idee dit probleem op te lossen
krijg ik wel een middenstandaard erbij????@ snelheidsjunkie_073
Ja ik ben de adverteerder.
okee;) laat het me maar een keer weten:)
Ik. Hij zuigt nu valse lucht aan door die powerboxnippel.. doe daar ff een slangetje op met aan 't andere eind een schroefje, zodat ie geen lucht meer aan kan zuigen via dat gaatje.Ik heb de advertentie eventjes veranderd;)
...
Bevat:
...
of gooi er een powerbox opIk. Hij zuigt nu valse lucht aan door die powerboxnippel.. doe daar ff een slangetje op met aan 't andere eind een schroefje, zodat ie geen lucht meer aan kan zuigen via dat gaatje.Ik heb de advertentie eventjes veranderd;)
...
Bevat:
...
Powerboxnippel afgesloten aan beide kanten met stevige lijm (die je op moet warmen en dan komt het uit dat pistool geval).Ik. Hij zuigt nu valse lucht aan door die powerboxnippel.. doe daar ff een slangetje op met aan 't andere eind een schroefje, zodat ie geen lucht meer aan kan zuigen via dat gaatje.Ik heb de advertentie eventjes veranderd;)
...
Bevat:
...
Middenstandaard zit er niet meer op, is toen der tijd doorgezakt(A).krijg ik wel een middenstandaard erbij????@ snelheidsjunkie_073
Ja ik ben de adverteerder.
okee;) laat het me maar een keer weten:)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 3 gasten