Ik zet het maar even in deze topic, vindt het wat onnozel om mijn vraag in een nieuw topic te vragen..:
Ik ben aan het onderhandelen met iemand van marktplaats over een nieuw/goed blok, hij kon ook snelle onderdelen er bij leveren, en ik wou even weten of dit klopt, die man die woont bij me in de buurt, dus opsturen heb ik dus ook geen last van, bespaart me weer wat centjes
Hieronder de mail die hij na me toe heeft gestuurd, post hieronder even of het wel een beetje klopt, en wat ik het beste kan nemen om me brommer dan 65-70 te laten lopen:
Hallo,
75 euro.
Kan eventueel ook snelle onderdelen bij leveren.
De zuiger heb ik bij een brommer zaak laten aanpassen en hij heeft nu 2 spoelpoorten(scheelt echt veel met het optrekken en ook redelijk wat op top.
*Polini membraam(reageert sneller en trekt beter als standaard membraam scheelt ook iets op topsnelheid).
*Kan het spruitstuk uitvrezen als je wilt(trekt sneller op en hogere top).
*Hogedruk kop komt van een 65cc polini cilinder voor een puch maxi(zeer goeie kop clinder kost los alleen al 140 euro,kop past perfect op een tomos cilinder en zorgt voor een stuk meer compresie,trekt sneller op en een hogere top.
Als je snel wilt rijden met een standaard cilinder is dit een goeie setup:
*Standaard cilinder.
*Standaard cabarateur 1515 cabarateur.
*Zuiger met spoelpoorten.
*Hoge drukkop.
*Polini membraam.
*Uitgevreest spruitstuk.
*Snel uitlaatje.
*tandwiel verhouding 26-22.
Ik schat dat je met een 1515 ong. 75-80 enmet een standaard 70.
Trekt dan super snel op omdat de onderdelen grotendeels voor het optrekken zorgen.
Hoor wel of u interesse heeft.
gr,tom