Specieaal voor hellracer89, zodat hij mijn projectje ook kan volgen

Na lang nadenken over het thema van mijn nieuwe project was ik er eindelijk uit, het moest een hotrod bike worden. Matzwart rood en wit zullen de kleuren worden, samen met een beetje chroom.
Het verdere uiterlijk word:
Frame met een buis ertussen en de achterkant eraf getjopt (matzwart).Peugeot 103sp velgen (rood met een chrome rand).
Oud verrat zadel (heeft Stan(PF.net) ergens vandaan gejat).
M-stuur (zelf gemaakt van een normaal stuur).
Gasmasker als koplamp.
Veren verplaatst dmv een asje wat ik op school gedraaid heb.
Michelin 29S bandjes, omdat banden met white walls belachelijk duur zijn.
Over de setup ben ik ben ik van plan om een 4takkert eronder te bouwen.
Genoeg geluld. Tijd voor de foto's:

Hier de kleuren hoe het ongeveer moet worden.

De velgen

Onderdeeltjes

Brooks zadel

Spul wat nog gegrond moet worden en wat uiteindelijk marzwart gespoten wordt

Een gasmasker

Hier ff op mijn rode monster om ff te kijken hoe het staat.
----Update 10/08/06----
Mijn frampje heb ik gister opgehaald van die lasser. Helaas pakte de grondverf niet over het gehele frame, dus heb ik die gister en vandaag weer kaal gemaakt. Het gronden van de andere onderdelen heb daardoor dus ook nog maar ff uitgesteld totdat ik wat meer info over de goede verf heb.
Het kale frame
Geweldige las
Ex-luchtfiltergat
Achterkant afgedicht
Hier kan je het asje zien wat ik op school gedraait heb om de veren te verplaatse zonder te lassen. (voor de oplettende kijker: Het asje is van gewoon constructie staal waardoor het net lijkt alsof er ratten aan hebben lopen knagen).
Tot sinas

----Update 11/08/06----
Vandaag ben ik eruit gekomen wat voor een blok eronder komt te hangen. Het wordt dus een 110/125cc 4takt blok die ook onder honda ss50, monkey, dax enz. enz. zitten. Dit om de reden dat ik het nog nooit gezien heb op een puch (wel op tomos

----Update 20/08/06----
4-takt biatch

Past niet zoals je ziet, maar daar komt snel verandering in.
Specs:
Nasi goreng 107cc v2 4takt blok
15mm babi pangang carb
4 bak, handkoppeling
startmotor

CDI onsteking
Verder ben ik van plan om er een 20mm mikuni of keihin van honda op te pleuren voor toch dat extra beetje trekkracht.
----Update 23/08/06----
Na een paar biertjes kreeg ik ineens een goed idee voor de ophanging.

De orginele ophanging gaat er dus aan dwz dat hij wordt weg geslepen. Bij de groene stippen boor ik gaten waar vervolgens zoiets in moet gaan komen

----Update 15/09/06----
Et voila, de ophanging is hier.
Het afgeslepen tandwiel, waar mijn puch ketting nu wel omheen past.
Massol..