Ik zal me eerst even vlug voorstellen:
Ik ben Bart van Engelen, kom uit Nieuwegein en ben 16 jaar jong.
Sinds de zomer heb ik een Tomos A3, nu had ik lange tijd geen geld om verzekering te betalen dus ik rij er nu een maandje of 2 op rond, de Tomos is nog bijna geheel standaard gewoon 50 CC blok enz. het enige wat er niet standaard aan is, is de uitlaat ik heb werkelijk geen idee wat voor een het is o.i.d.
Maar goed ik kreeg nu toch wel trek om een keer dat dingetje wat op te voeren, ik loop te denken aan 60 km/u (ongeveer) en zodoende kwam ik hier terecht, ik zal eerst even wat foto's plaatsen alvorens verder te lullen.

Van voren;

En van achteren;

De kappen lagen er hier af omdat ik even wou kijken hoe het er onder allemaal aan toe was, en dat bleek nog heel aardig in orde, misschien zien jullie het al maar die uitlaat is dus niet orgineel en ik vind hem niet echt heel mooi, ik zat te denken aan een ander uitlaatje maar volgens mij is deze brommer zo oud dat er geen uitlaten meer voor worden gemaakt(?)
Na wat gekeken te hebben vroeg ik mij eigenlijk af of de GP chroom er niet gewoon onder past, voor de A35 mijn pa had het er over dat het misschien wel past maar ik dacht ik vraag het even aan de experts over

Ik wou er eigenlijk een nieuwe sproeier onder zetten maar er is me gezegd dat ik een vaste heb, kan het dan wel?
Greetz, Bart