Fotos zijn gemaakt op de politieburo's in zoetemeer

Oud:
Overgekocht van mijn opa incl opknap beurt bij de bromboer

Klikbaar:
e-start is wel chill,
ga je optisch er nog wat aan doen?
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
No offense, maar, waarom moet jij altijd suggesties geven hoe mensen hun tomos moeten stylen? Laat dat aan desbetreffend persoon over, anders krijg je 100 dezelfde tomosjes op t forum!WOUW mooi ding zeg een snor of brom
je kan ook zelf een dashbord maken en daarin je contacktslot verwerken+teller
ik zou optisch aleen chrome schokbrekers doen
en is wel leuk neon er op te plaatsen
No offense, maar, waarom moet jij altijd suggesties geven hoe mensen hun tomos moeten stylen? Laat dat aan desbetreffend persoon over, anders krijg je 100 dezelfde tomosjes op t forum!WOUW mooi ding zeg een snor of brom
ik vind dat wel leuk... iedereen met een traanplaatkoelkast voorop
ja dat is dus het probleem dat ziet er niet uit en dan is dit de enige oplossingVolgens mij kan je brommer wel harder dan 40/45 nu met deze setup!
Heb zelf ook een Quadro (geen E-start) en daar zit alleen andere sproeier en een snel-uitlaatje onder en die ragt al 45;)!
Maar waarom wil je een standard-look als je EN een contactslot EN een km-teller hebt? Dan heb je 2 cilindervormige 'dingen' voorop staan, dan is een kapje erover toch wel mooier vind ik zelf:D
Ben wel jaloers op jou dat je deze voor maar 400 euro hebt gehaald, is echt niet veel voor zo'n ding!
En welke aanpassing heb je dan gedaan in photoshopvoorlopig gaat dit hard zat..
geschoten met een hp420 ofzo xD gwn digitaal cameraatje maar met 1 kleine aanpassing in photoshop lijken de fotos stukke beter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten