zo,met het nieuwe forum is mijn topique verdwenen,dan maar een nieuwe en ingekorte versie fiksen,mijn bedoeling is inmiddels bekend.
Setup
74cc polini getuned met losse binnekoppen
24mm pwk
pvl rotor
koppeling gefikst(met gaten boren en andere veren en weet ik wat
)
opmaat pijp(mischien gefikst door dpr)
op een z-one frame,past perfect. framepje weegt maar 6 kilo..
foto's
van de kop met binnenkop(met dank aan derk jan waar ik deze mooie set van gekocht heb
)
foto van het blok
spruitstuk is lang,ik heb deze verkocht en een kortere is in de maak.
foto van het frame met blok erin
UPDATE
zo weer twee foto's erbij voor jullie om te kijken. zal van de week effe wat meer dingen gaan regelen,heb ik weer een zinvolle update..
en een doorkijkje in de cilinder,uitlaatpoort heeft een prachtige vorm,spoelers netjes bijgewerkt. kortom,topwerk!
ohja,en hij past zuigend op men blokje,beter nog dan de vorige polini die ik had =-)
Update
effe een avond aan het lassen geweest samen met men vader.
alles is gewoon met electroden gelast,en netjes geen gaten gebrand :thumb:
daarna vlak geslepen. Kameraad van me gaat een busje draaien om de vering vast te zetten,stepjes draaien en plaatjes knippen om het tankgat dicht te maken en het gat achter het zitje.
Ohja,het zitje is zoals je ziet van hout,het zit geweldig en dient ook gelijk als bergplaats voor de accu :thumb:
en het weegt maar 250 gram
eps:
dat was hem weer,binnekort wieder een update maar dan met wielen en veervervangers(alu offcourse)
Update
frame met wieltjes,word natuurlijk netjes gespoten.
veervervangers moet ik nog maken,eerst effe de wielassen omtoveren tot steekassen
Update
zo,blokje zit voor 50% inelkaar. cilinder netjes aangetrokken met de momentsleutel
heb er nu een vforce gekocht,echt een mooi ding.
morgenavond ga ik de koppeling maken.
en nog wat fotos in mijnalbum...
http://www.mijnalbum.nl/Album=CZBWAENO
zoo kijkbuis generatie, tot de volgende keer maar weer.
kusjeeeess =-)