heb je nog plannen met je brommer of laat je hem in deze staat
Ik heb de snor vorige maand geheel standaard aangeschaft voor woon/werkverkeer. Bewust eerst een gebruikte gekocht om te bekijken hoe het bevalt om 3x per week erop te stappen en naar de zaak te tuffen. Als ik dit een jaartje heb volgehouden koop ik mezelf een nieuwe Standard.
De aanpassingen aan het blokje heb ik zelf uitgevoerd. De uitlaat had ik nog liggen van een oude Tomos welke ik 12 jaar geleden had. Na een rebuilt is deze helaas gejat.

Toch heb ik nog niet het gewenste resultaat bereikt... Ik krijg de spruitstukbegrenzer er (nog) niet uit en moet de ontsteking nog wat verzetten richting bromstand. Heb om de begrenzer te verwijderen de 'spijker-methode' uit de faq geprobeerd maar dat wilde niet... Zit te vast...Later nog maar eens proberen. Ik probeer uiteindelijk een vlotte maar vooral ook betrouwbare snor over te houden.
Het uiterlijk zal in deze staat blijven. Ik ben de plastickappen- en lagesturenleeftijd al wat jaartjes voorbij... Ik had op m'n 16de een Puch Maxi. (sry) Helemaal gerviseerd en in een nieuw Ferrarirood jasje. Toen kon ik het al niet laten... Er zat al snel een 70cc 6-poort met hogedruk kop en 19mm op. Dat ging toen toch ook aardig richting de 100km/u
De snelheidskick die ik op 16jarige leeftijd had is wel blijven hangen !
Maar nu meer met betrekking tot auto's...
Ik rij nu met een getunede corsa 1.8 16v gsi uit 2004. Dit neemt niet weg dat het sleutelen aan de snor nog steeds trekt... Zo zijn ook de mods aan mijn e-start ontstaan. Ik heb dan ook veel respect voor de forummers hier welke proberen het max uit hun blokje te persen.