Nej, nej omdat k dat op het begin al had.. Endy + normale luchtfilter... En toen was de boegie veel te wit (was toen dus sproeier 54)! Dus nog kleiner lijkt lijkt me dan ook niet wat..Heb je dan de standaard sproeier ook weer erin gezet?
Zo ja, dan moet je nog een maatje kleiner omdat ie stottert
Ja maar toen k hem NIEUW kocht zat er standaard al 54 in.. Met alles dus standaard (uitlaat, luchtfilter). En nu heb ik er een Endy bij op en wil ook weer normale luchtfilter... My vraag is dan wat k van sproeier moet nemen... Want nu met de Endy en orginele luchtfilter wordt anders de boegie veel te wit bij maatje 5458 is wel wat te groot 54 moet tog egt goed zijn voor orig luchtvilter
Probeer dan maatje groter, sorry we kunnen niet veel zeggen het is bij elke brommer een kwestie van proberen en je eigen afstelling maken.Ja maar toen k hem NIEUW kocht zat er standaard al 54 in.. Met alles dus standaard (uitlaat, luchtfilter). En nu heb ik er een Endy bij op en wil ook weer normale luchtfilter... My vraag is dan wat k van sproeier moet nemen... Want nu met de Endy en orginele luchtfilter wordt anders de boegie veel te wit bij maatje 5458 is wel wat te groot 54 moet tog egt goed zijn voor orig luchtvilter
oca5 km/h harder mits je je spruitstuk ontgrentstrij hier 62 mee pas gemeten met auto teller nu dacht ik dat ik nog een 15.15 carb had legge maar is een 16.16 wat ga ik hier aan snelheid mee winne?
Probeer dan maatje groter, sorry we kunnen niet veel zeggen het is bij elke brommer een kwestie van proberen en je eigen afstelling maken.Ja maar toen k hem NIEUW kocht zat er standaard al 54 in.. Met alles dus standaard (uitlaat, luchtfilter). En nu heb ik er een Endy bij op en wil ook weer normale luchtfilter... My vraag is dan wat k van sproeier moet nemen... Want nu met de Endy en orginele luchtfilter wordt anders de boegie veel te wit bij maatje 5458 is wel wat te groot 54 moet tog egt goed zijn voor orig luchtvilter
oca5 km/h harder mits je je spruitstuk ontgrentstrij hier 62 mee pas gemeten met auto teller nu dacht ik dat ik nog een 15.15 carb had legge maar is een 16.16 wat ga ik hier aan snelheid mee winne?
een 1616 kan wel op een 50cc snel omdat de cilinder beter is afgewerkt en een boosterpoortje heeft, kortom: hij kan meer mengsel voor z'n kiezen krijgenik weer een vraag over de carb..daar snap ik de ballen niet van
mijn setup is nu:
50cc snel
metrakit uitlaatje
tand 26 voor 28 achter
carb 14.12 met power filter.. sproeier weet ik niet
en rij hier 62 mee pas gemeten met auto teller nu dacht ik dat ik nog een 15.15 carb had legge maar is een 16.16 wat ga ik hier aan snelheid mee winne?
wel de bedoeling wil eigenlijk een 2de blok over klein jaar en dan het blok dat er nu onderhangt verbouwe naar 70cc.. krukass.. alst ff kan een race koppeling zelf fabriceren idd.. en nog wat dinge.. maar dan moet ik eerst weer geld hebbe.. en de zin/tijd..Hoop dat je bedoelt een eigen race koppeling fabriceren, want er bestaat er nog geen één.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 5 gasten