Klinkt het alsof er iets losgelopen is? Misschien heb je iets niet goed vastgedraaid. Ik heb dit geluid eens eerder gehoord, bleek dat m'n vliegwiel aan de binnenkant van m'n carterdeksel schaafde (oud type ontsteking). Ook losgelopen....knip...dan hoor je gewoon KGGGGGG om het zo maar even te zeggen
Kan veel oorzaken hebben. Koppeling zou bij mij eerste boosdoener zijn. Of er kan inmiddels een lager kapot gelopen zijn, waardoor eea niet meer soepel kan/ wil draaien....knip...want ik trek ook super langzaam terwijl ik 33 achter tandwiel heb en een techno cc
shadowranger nog bedankt, zo ver had ik het nooit gezocht =p maar hij startte heeel mooi :]Klinkt het alsof er iets losgelopen is? Misschien heb je iets niet goed vastgedraaid. Ik heb dit geluid eens eerder gehoord, bleek dat m'n vliegwiel aan de binnenkant van m'n carterdeksel schaafde (oud type ontsteking). Ook losgelopen....knip...dan hoor je gewoon KGGGGGG om het zo maar even te zeggen
Kan veel oorzaken hebben. Koppeling zou bij mij eerste boosdoener zijn. Of er kan inmiddels een lager kapot gelopen zijn, waardoor eea niet meer soepel kan/ wil draaien....knip...want ik trek ook super langzaam terwijl ik 33 achter tandwiel heb en een techno cc
ja bij mij past ie ook met wat tikken met de hamer op de achterophangingprijs is 89. euro d8 ik. sproeier moet iets van 2 maten omhoog, hangt ook van zijn setup af.. en je hebt euro 2 ophanging nodig, maar er zitten extra euro 2 boutjes bijgeleverd d8 ik. hij past ook gewoon op een standaard ophaning hoor. Heb het zelf ook zo gehad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten