Ik zit een beetje in een k*t situatie thuis. Je moeder die loopt de zeiken omdat je zoveel geld in een verrote scooter douwt. Ik ben daarom geneig om me scooter spullen helaas op te ruimen. En me aprilia SR wil ik eigenlijk ook verkopen(of ruilen of een goede tomos) (daarnaast heb ik nog een rally LC.
Maargoed, ik fiets naar me werk al weer 4 weken en heb daar eigenlijk nou al geen zin meer in ookal is het niet heel ver. (Je bent moe als je uit je nest komt en je hebt geen zin om te trappen, je kent het wel...en ik heb ook niet voorniets me certificaat gehaald)
Ik heb hiervoor een tomos gehad. Echt een leuk ding en reed wel erg chill .
Alleen ik had dat wrak voor 20 euro gekocht en 300 euro ingestoken om hem op te knappen. (Beetje erg dom achteraf) Ik had er een bromcilinder erop geknald. En er zat al een brom pijp en een 14/12 carb op. En een grote tandwiel achter. Naar een grote week weigerde hij dienst en wilde niet meer rijden
Misschien iemand weet wat het probleem zou kunnen zijn. Ik vind tomos niet heel betrouwbaar dan een scooter, maar hij is wel lekker praktisch met alles.
Ik zit daarom maar weer te denken om een goede tomos te kopen.
Alleen ik twijfel tussen een brom en een snor.
Alleen als ik een snor koop wil ik niet bepaald 25 rijden want dat schiet niet op. Mijn eerste gedacht gaat naar 40 km/u. Hoeveel boete zou ik daarvoor kunnen krijgen? Of kan ik beter een brom kopen?
BTW sommige mensen kennen me waarschijnlijk nog. En ja ik ben weer op tomos toer. Eens tomos, altijd tomos.