Pim, heldAls mijn kind dat ooit doet kan hij vette spank verwachten en zijn brommertje aan mij mogen afstaan.
Najaaa die buurman heeft gezegt en afspraak met me pa gemaakt dat als die weer heel hard gaat, dat i inbeslag genomen word en niet meer krijg en dat me vader hem dan verkoopt, dussee vandaar maareee ik word eigelijk nooit gepakt want ik rijd met standart luchtfilter dus hij maakt neit super veel geluid!! maaree ik mag nu doen wat ik wil ermeee want risico's zijn er wel, maareeeee ik denk dat ik nog tomos frame haal, en dan maak ik deze tomos weer standard en gooi ik gewoon alles over:)Pim, heldAls mijn kind dat ooit doet kan hij vette spank verwachten en zijn brommertje aan mij mogen afstaan.![]()
Gast, je wilt niet weten hoe leuk ik het vind als mensen op een snor rijden met 80 (of hoger) en vallen. Opzich ben je wel goed bezig, alleen jammer dat het een blauwe plaat heeft. Groot gelijk van je ouders dat je niet harder dan 40 mag. Trouwens moest je die dmp aan je pa geven omdat je nu voor een parmakit gaat?
En wees eerlijk... met een snor 96 op de roller, je buurman (meneer agent) neemt hem niet in beslag, ligt dat niveau in jullie dorp echt zo laag?
Ben wel benieuwd hoe het met die aerox kappen staan, denk ongelovelijk lelijk. Maarja smaken verschillen.
Uit deze post haal ik twee dingen:ik weet wel hoe ik het doe als me snoretje 90 gaat . ik rij gewoon rustig 50 ofsow en keer opentrekken maar niet te lang mischien 5 seconden anders , inderdaad gevaarlijk,
Met 50 over de kop is niej chill ^^ is mij ook overkomen op een rechte wegUit deze post haal ik twee dingen:ik weet wel hoe ik het doe als me snoretje 90 gaat . ik rij gewoon rustig 50 ofsow en keer opentrekken maar niet te lang mischien 5 seconden anders , inderdaad gevaarlijk,
1. Jij bent van mening dat 50 een snelheid is waarbij je veilig bent zonder helm en je niets kan overkomen. Wil ik jou wel eens een boom of de straat zien koppen als je zo hard rijd. En nee ik lul niet zomaar wat ik weet hoe het voelt om over de kop te gaan.
Nee ik deed perongeluk vol@ Blackfuntastic; ik mag hopen dat je hem niet vol hebt ingeknepen maar gewoon rustig tot stilstand hebt laten komen dmv de rem. Vind je het raar anders je maakt gewoon een stoppie met een hand.
@Black beast; ik mag hopen dat je dan een frame met geel kenteken haalt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten