ik wil hier laten zien wat ik met wat hulp van mkracing en ttw heb gedaan met mijn crossertje.
sommigen hebben wss mijn crossertje al gezien. voor de anderen; kijk beneden

hier onderstaande met een ei-kop

hij was al zo beun dus ik denk : maak het nog beuner met een nummerplaatje

en toen dacht ik, hij moet een stuk mooier worden. dus zo gezegd zo gedaan.

o vergat te vertellen dat ondertussen me krukas naar de klote is gegaan en omdat zo´n krukas zo duur is, besloot ik om op de marktplaats een blokje te vinden tegelijk met een 70cc en een 17.5 mm PHBN carb. alleen de carb heb ik vervangen voor een 15.15 omdat ik te lui ben om te gaan kloten met een luchtschroef en andere dingen.
zo gezegd zo gedaan en nu weer wat fotos.

ik heb nu ook een fuedo jamarcol uitlaat eronder. ik heb geen flauw idee waar die merk vandaan komt maar dat boeit me niet omdat hij mooi was en ik vor 10 euro hem weg kon nemen.

niet te geloven dat het roestbak van eerst is geworden tot een tomos dat gezien mag worden (behalve door het blauwe leger

me tos maakt geen auto´s maar trekt toch op als een mofo en gaat ook nog aardig hard. in andere worden. een tomos waar je rustig op kan cruisen met vermogen maar dat je niet opeens achteroverschiet door teveel kracht.
nog over de uitlaat. hij blijkt nog goed te werken ook!
wat ik nog moet doen is een pakkingset kopen.
dan nog mischien achtervelg en kroonstuk en stuurklemmen zwart spuiten en dan heb je de ¨blackmobiel¨
kleine update
keb me achtervelg en kroonstuk zwartgespoten

ook heb ik een technigas terugloper eronder gedaan.
nog met me oude uitlaat

en met de ¨nieuwe¨ trugloper

ik moet me uitlaat nog goed bevestigen want me schroefdraad is dol. dus ik ga ff een tapeind erin lijmen met metaallijm (hé ik ben nu eenmaal superbeun

daarna ga ik nog een filmpje maken van hoe hij loopt en rijdt

nog even vergeten te zeggen maar hij heeft nu elektronische ontsteking en hij trok opeens veel harder op

nu even wat fotos in het licht

we waren met zijn drieen die tomos aan het bekijken en fototgraferen haha

zie hoe ritske achterlangs zweeft

en heel lache... me ouwe baas ging ff op me tomos rijden. reed hij er vol mee weg en verloor die de ophangbout van me uitlaat. (zit nu wel weer goed

kleine grote update 2 november 2008
ik heb me 65cc airsal binnen en gemonteerd

ff foto´s

en dan is het enige probleem dat ik heb... hij doet het niet

ik ga deze week me blok weer openen en reviseren met nieuwe lagers en keeringen en een nieuwe krukas want me ouwe heeft zijn beste tijd al gehad.
update zonder foto
tijdje niet meer van me laten horen. kwam doordat ik het druk had met school en een kut arm.

hij doet het weer

wat ik nu alleen nog moet doen is:
1. inrijden

2. frame met GOEDE kenteken kopen.
3. frame spuiten.
mijn vraag nu alleen is...welke kleur zal ik nemen? ik wil niet zwart want dat is niet meer origineel
hebben jullie enige ideeën en een photoshop?
28-12-08 update
ben gisteravond thuis gekomen van zwitserland

andere zaken:
ik heb me uitlaat gekleurd

ziet er nu een beetje dof uit maar dat veranderd wel als er blanke lak op zit.
mvg, sjaak