Dan hem weer starten en dan weg rijden terwijl hij weer koud is?
Wat heeft het voor nut om hem warm te laten lopen dan, dan rijd je alsnog met een koude start weg.
De snelheid die je rijd maakt ook niet uit, als je maar niet volgas gaat.
Je moet een beetje rijden alsof je op een crosser rijd.
Beetje gas, en los, weer beetje gas en weer los, dan ff je gashandel een meter of 5 volgas, en dan weer beetje spelen met je hendel.
Dit herhaal je gewoon tot +/- 300 km.
Daarna kan je gewoon volgas rijden, heb ik iig wel altijd gedaan en nog nooit ergens last van gehad.
Als jij 1 snelheid aan gaat houden met inrijden, of nooit een keer volgas rijd, dan krijg je een luie cillinder.
Beetje vaag verhaal, en waar slaat je powerfilter tip op?
Als jij hem onder je kapje monteerd zal er niet zo snel wat gebeuren hoor..
En je hebt ook powerfilters met een kapje eroverheen.
IPV die grote schuimfilters.
Geloof dat dat ook wel gaasfilters genoemd worden.
Verder mooie tips
