Eerlijk gezegd vind ik de meeste brommers lelijker worden nadat ze overgespoten worden, zo ook deze. Het zal dan wel aan de kleurencombinatie liggen, want de brommer helemaal zwart zal al een stuk beter staan imo
Ik heb hier ook nog 2 van die Xenon-lampjes liggen. die had ik ook besteld, maar bij mij paste het niet. de manchetsluiting van de lampjes was groter dan wat er origineel in zit, vette pech voor oudere tomosjes dus
Tomos A3 brom
eicilindertje
Proma GP
14/12 Dell'Orto
buddyseat
chrome achtervering
jaguar-beeldje voorspatbord
@ 55 km/h
wat zijn dat voor koplampjes
ik vind em een streetfighter look hebben
je moet het achterspatbord erop doen en dan op 10cm vanaf je frame et afzagen en afronden dat staat wat mooier toch?
ja dat vind ik ook maarja me spatbord daar zitten twee scheuren vanaf de kant vlak aan eht eind van me frame dusja dat gaat denk niet lukken heb hem wel mee gespoten. Ik heb me binne lamp eruit gehaald en twee halogeen spotjes van 50 watt er in gezet:P geeft goed licht alleen neit op deze want hij doet het niet . Heb op me andere getest .
Ik laat denk mijn tomos tunen door De Jager en dan zet ik er waarschijnlijk een 19mm dellorto op. Denkt iemand dat dit beetje goed kan lopen en of gaat lopen?
Ziet er leuk uit voor een project
een achterspatbordje zou inderdaad wel mooi zijn (ingekort)
en het is misschien leuk asl je je carterkapjes nog wat evrder polijst. Hoe hard gaat ie nu eigenlijk? En maakt ie autowheelie's?
ja mijn achterspatbord is kapot maar ben bezig met een andere tomot voor onder delen en misschien die ook op knappen en dan zet ik dat achter spatbord er op.
En ik heb me carterkap gepolijst alleen me kickstarter carterkap moet ook nog gedaan worden.
hij rijd nog niet hij wordt nu door iemand af gestelt had beetje ruzie met ontsteking. Dus ja