die ik op wil gaan knappen ik heb hem bijna compleet gedemonteerd

ik ga eerst mijn voor kapje van me lamp spuiten heb hem eerst geschuurd

later horen jullie er nog meer over ben nog bezig morgen meer foto's morgen ga ik verf halen dus dan zien jullie denk ik wel een resultaat
Update (naja update:P)
maarja hier even me velgjes en me tand wiel ik denk dat ik daar een nieuwe voor moet halen en me achter band is helemaal versleten ik denk dat ik die voor zet en me voor band nu naar achter is al een mooi slick tire niet origineel in ieder geval

Update
yessss! hij word gestraald wordt ie mooi kaal en gelijk in de grondverf gezet hoef ik alleen nog te spuiten en dat stralen en grond verf voor niks heb alleen kosten aan me verf

Update 2 April 2006
Foto's van het stralen:

Ik had eerst ook een idee om me carterkappen te polijsten met me dremel maar het duurde mij te lang heb klein stukje op de onderkant gedaan:

ik was toch bezig en verveelde me een beetje en toen heb ik even me spruitstukje uitgeboord tot 13,5mm geen idee waarom maar ik had niks te doen

dat propje was je ziet heb ik erin gedaan zodat er geen vuil inkomt niet
dat jullie gaan vragen wat dat is.
Ik had ook een andere extra blok gekocht voor onderdelen maar bleek het maar een snorblok te zijn met 1 versnelling ik was niet zo snugger omdat te vragen

Zo als je kan zien is me ene koppelings veer gewoon afgebroken hij was ook helemaal in me carter kap gesleten en heb nu dus me goede koppeling er in gedaan.
Er zit nu weer enige vorderingen in vanwege het mooie weer ben ik maar een paar kleine onderdeeltje gaan spuiten

Zo als je ziet heb ik mijn kapje polyesterd en weer geschuurd maar ik had hem eerst wit en nu word ie geel.
Uit eindelijk hoop ik dat hij zo wordt:

en deze onder delen komen er nog op wil ik hehehe

+ ketting en tandwiel:P
en mijn spruitstuk ga ik zelf maken ook een schuine
even later op de dag.....
toen had ik hier en daar wat gespoten en nu ziet het er zo ongeveer uit

en zo is de kleur

en hier moet straks me grotere spulen gespoten worden zoals frame velgen bagage drager en spatbord

En dan 1 grote flop ik had me voorkapje eerst wit gespoten maar hij moest nu weer geel en toen had ik hem dus geschuurt een beetje maar het werd op een paar plekken zwart dusja dat kon ik niet meer goed krijgen maar ik dacht me gele verf die denkt wel genoeg maar dat bleek dus niet zo te zijn kijk het resultaat

update
zo heb net effe me brommer helemaal gespoten naja effe al een hele tijd geleden en ben nu weer in elkaar zetten ziet er echt goed uit.
Update

zo even wat heeel veel foto's kunnen jullie effe goed bekijken
hebben jullie nog idee noem maar op.
als jullie nog tips hebben over wat ik misschien vergeet of nog niet weet over dit vertel met me dan stuur maar een email of voeg me toe ard09@hotmail.com
alvast bedankt!!!