Nog een vraag, hoe krijg ik van mn nieuwe remkabel het ijzeren einddopje over gezet? Heb de kabel ingekort, maar dat dopje krijg ik er niet af. Iemand die weet hoe dit moet?
[ Post made via Mobile Device ]

daar ben ik helaas niet zo'n fan van. Zoveel nut heeft dat toch niet als je alleen het eerste deel uitboort?16/16 van een rs moet volgens mij gwn passen idd
en wat homoet zegt!
en zou als ik jou was als je een 16/16 koopt en 15mm spruitstuk hebt, gwn een 16mm boor kopen bij de bouwzaak die ff er doorheen halen beetje afwerken en klaar!
had kop zal zoiezo schelen in vergelijking met een bromkop!
de nippel kan je eruit draaien en vervagen voor een bout, dus dat klopt.Ziet er inderdaad hetzelfde uit. Zit alleen een olie nippel op, maar die kon gewoon afgesloten worden zei de verkoper. Klopt zijn verhaal?
Nog een vraag, hoe krijg ik van mn nieuwe remkabel het ijzeren einddopje over gezet? Heb de kabel ingekort, maar dat dopje krijg ik er niet af. Iemand die weet hoe dit moet?
je moet hem natuurlijk wel helemaal uitborendaar ben ik helaas niet zo'n fan van. Zoveel nut heeft dat toch niet als je alleen het eerste deel uitboort?16/16 van een rs moet volgens mij gwn passen idd
en wat homoet zegt!
en zou als ik jou was als je een 16/16 koopt en 15mm spruitstuk hebt, gwn een 16mm boor kopen bij de bouwzaak die ff er doorheen halen beetje afwerken en klaar!
had kop zal zoiezo schelen in vergelijking met een bromkop!
Ga eerst kijken hoe die rijdt met een grotere carb erop. Zit dus even te twijfelen tussen 15/15 en die 16/16.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten