Dit kon in het kleine vragen topic.mijn kamaraad reed laatst nog maar met 1 zuiger veer is dat er slecht voor?
Anyway, Ik zou het er niet op gokken want die 2e zuigerveer zit er niet voor niks.
Dit kon in het kleine vragen topic.mijn kamaraad reed laatst nog maar met 1 zuiger veer is dat er slecht voor?
nouja er zijn veel cilinders bij puch die maar 1 zuigerveer hebben alleen, sluit dan de zuigerveer bij het slotje van de zuiger erg netjes af en is de passing van de zuiger heel mooi waardoor lekken langs de zuigerveren heeel weinig isDit kon in het kleine vragen topic.mijn kamaraad reed laatst nog maar met 1 zuiger veer is dat er slecht voor?
Anyway, Ik zou het er niet op gokken want die 2e zuigerveer zit er niet voor niks.
De meeste snelle cilinders hebben maar 1 zuigerveer omdat dit gewoonweg de minste weerstand geeft waardoor je zuiger makkelijker op en neer kan/heen en weer kan.![]()
Maar ik neem aan waar er 2 zuigerveren bedoeld zijn dan rijden met maar 1 van de 2 kan gewoon niet goed zijn.
Het zal wel draaien/rijden maar de vraag is hoelang![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten