Ik dacht....laat weer eens wat van mij horen na alweer 3/4 jaar...de Ferrarirode Tomos Snor doet het na bijna 2,5 jaar nog steeds primaWe zijn weer ruim 8 maanden verder....en dacht, ik laat nog eens wat van me horen.Ja, dat is de kickstarter veer.
Deze kan je gewoon vervangen zonder verdere problemen, en kost een eurootje of 5.
Welkom terug trouwens![]()
![]()
Die veer is toen meteen door mij gemaakt, mede door de aanwijzingen op het forum...dus dat heeft geholpen.
Verder is het gewoon een PERFECTE Snorbrommer (en boodschappen-beul)...ook met die strenge vorst van een paar weken geleden (hij staat altijd in de tuin onder een afdak, maar wel buiten) was het 1x trappen en meteen mooi stationair lopen.
Moet wel hoognodig eens een nieuwe achterband hebben, is al zeker een jaar een soort slick
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BF7XKEP8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Oke, dank je voor de tip.Als hij slecht overschakelt van z'n 1 naar ze 2, dan kan het zijn dan je de blok olie ff moet verversen.![]()
Zo flesje kost iets van 4 euro en is makkelijk zelf te doen.
alleen heb ik de laatste weken wat last van schokkend rijden in z'n eerste versnelling bij lagere toerentallen...hoor dan een soort geratel (soort KLAK KLAK geluid) uit het blok, maar geef ik meer gas dan trekt hij vloeiend op.
Waar zou dit aan kunnen liggen ?
Zo te zien, lijkt het er wel op ja.dit misschien? viewtopic.php?f=54&t=9059&p=109177&hilit=klak#p109177
volgens mij kan het geen kwaad.
maar is aleen irietand
Dus het kan geen kwaad!Wel,….. er mankeert niets aan het Tomosje. Het is een motorconstructie aangelegenheid.
Eh...ja, maar zo mooi als hij 3 jaar geleden was, (toen ik hem kocht)....is hij niet meer hoor.Mooi tomosje trouwens
Wat dat betreft mag ik Tomos toch wel een grote PLUIM geven hoor...als n slecht lopend tomosje
leuk om je topic helemaal door te lezen bram, net een (jaar)-boek van een tomosZo, mijn Ferrari-rode A35 standaard, die gisteren is verkocht (na bijna 4 jaar trouwe dienst), is sinds vandaag opgevolgt door een donkerblauwe Quadro uit 2004 met 6900 km op de teller....uiteraard met E start en richting aanwijzers.
Eens kijken of deze het ook weer 4 jaar kan uithouden....wellicht zal ik wat meer vragen hebben vanwege de accu e.d.
Ik heb overigens al meteen een vraag : zit er in de startmotor soms ook meteen een Dynamo, die de accu weer oplaad....of zit er ook nog een aparte dynamo in ?
En als de startmotor er eens mee zou ophouden, kost dat dan veel om die te vernieuwen en is dat zelf te doen ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten