Toen ik 16/17 jaar was had ik al een Tomos die een dikke 100 op de teller zette en bij het overschakelen naar zijn 2de versnelling zon klap gaf dat na een tijdje het frame gescheurt was. Daar reed ik dagelijks mee naar school (25 jaar geleden)
Daar was verder niets aan gedaan qua extra tuning. Standaard opvoer kit (75cc, 21mm, hoge druk uitlaat).
Tot nu toe heb ik 120 euro uitgegeven aan alles wat ik heb aan tomos. Dat is incl. de S25 waar ik dagelijks mee naar mn werk ga. Ik ben 11 jaar monteur van een Rally Cross team en we hebben altijd alles met low budget kunnen maken. We zijn 5x Nederlans/Belgies en 3 x Europees kampioen geweest in de Super 1600 klassen. Wij reden tegen EX fabrieks autos. We rijden nu in de "Konings Klasse" met een 4 wiel aangedreven VW Golf 4 en die heeft 700NM koppel en 680PK, die gaat van 0 tot 100 in 2,3sec

(zie mijn avator)
Het heeft nix met dit sprint project te maken maar wel met mn ervaringen.
Ik geef de moet niet op en zal het project neer zetten zoals ik in mn hoofd heb.
En met deze 26mm carb. op roterende inlaat moet het gaan lukken. Veel groter heeft geen nut omdat er te weinig ruimte is voor de inlaat poort, die heeft de zelfde oppervlakte als een 26mm.