DMP is immitatie op zo`n beetje het laagste niveau deze tijd.Vraagtekenveertje wss!
heb zelf ook dmp erop maar moet zeggen dat ze erg lang mee gaan, heb ooit imitatie gehad die waren na een half jaar al helemaal op.
DMP is immitatie op zo`n beetje het laagste niveau deze tijd.Vraagtekenveertje wss!
heb zelf ook dmp erop maar moet zeggen dat ze erg lang mee gaan, heb ooit imitatie gehad die waren na een half jaar al helemaal op.
De Proma GP en Tecno CC passen ook gewoon, dus ga er vanuit dat de Technigas op de onderste foto (komt onder een A35 vandaan), ook gewoon past? Is €30 een nette prijs voor de onderste uitlaat? Ik ga 'm toch opknappen, aangezien ik 'm zwart wil maken. Ik heb een standaard membraamcilinder, dus zou moeten passen lijkt me?Die bovenste uitlaat gaat zowiezo niet passen zonder je bocht te verlassen, dat is als zo even snel kijk een uitlaat voor minarelli horizontaal. De technigas next is wel een uitlaat gemaakt voor tomos, die past geloof ik wel op een flexer, maar dat weet ik niet zeker. Dus even reacties van anderen afwachten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten