Maargoed. Ik wil m'n Tomos harder laten optrekken, maar wel ongeveer 35km/h laten rijden. Moet kunnen lijkt me, maar wat voor aanpassingen moet ik dan doen/kopen?

... Ja ik hebde zoekfunctie al gebruikt..
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Ik heb net een paar dagen een stnd snel erop zitten, dus die uitlaat gaat voorlopig ff niet..Je grote achtertandwiel behouden (niet onder de 28 gaan zitten), techno krul uitlaat (die is voor het optrekken), 1e versnelling koppelingsveer inkorten, bromkop (eventueel afvlakken) of je gaat voor een puch hd kop.
Hier trek je wel hard mee op ja
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
BEUNHAAS!
Ja en dat is dan de Puch HD kop, toch?Oke dan hou je het bij de cillinderkop, je gaat dan hierheen:
http://www.jarnos-puch-shop.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan kijk je bij 50cc cillinder koppen en dit model moet je dan hebben: 'Cilinderkop 50cc R.G.D NM (HC)'
Deze komt uit op €18,90 maar daar komt iets meer dan 6 euro verzendkosten bovenop of je moet het afhalen.
BEUNHAAS!
Heb ik al gedaan, nja ik wou het gaan doen, maar hij stond er al op..ook kan je de ontsteking op brom zetten als je dat al nog niet gedaan hebt.
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten