jonges ik heb het einde berijkt, tevens spreekt de sfeer hier me nietmeer aan...

neem hierbij afschijd, hoop dat mensen nog wat opgeschoten zijn met een deel van mijn 1000 replys in die 2 maande ofzo
tot (n)ooit
Arnoud // PraatPaal[/i]
- ik hoef niet te zoeke, ik ga terug naar waar ik vandaan kom,waar ik wegga met 10000 posts, BF en ga niet weg omdat ik 1000 heb perce maar heb geen tomos meer en ze vinde me toch onodig, en ik vind het leuker op bf, en drukker..Agh.. jah, Vind het Beetje 'zielig' waarom weg gan omdat je 1000 reply's hebt ?.. Maarjah suc6 met het vinden van nieuwen forum's :S:S
- ik hoef niet te zoeke, ik ga terug naar waar ik vandaan kom,waar ik wegga met 10000 posts, BF en ga niet weg omdat ik 1000 heb perce maar heb geen tomos meer en ze vinde me toch onodig, en ik vind het leuker op bf, en drukker..Agh.. jah, Vind het Beetje 'zielig' waarom weg gan omdat je 1000 reply's hebt ?.. Maarjah suc6 met het vinden van nieuwen forum's :S:S
- wamster TY
- hellbat, waarom op het verzoek van een ANDER !!!! MIJN aantal replys veranderenn ?!?!?!? DIT VIND IK GEEN STIJL...
- Bren, geef jou gewoon gelijk ...
(no offence)
- skoeddies, ik kan een hoop hebbe hoorjullie ook ?
- Volty, ik ga terug naar waar ik nogsteeds ben en een leuke tijd heb, BF (niet dat ik geen leve heb om fora heen ofzo) en ach, waarom mag dit niet weetje... staat nergens dat je niet weg mag gaan ofzo ? en ik heb daar toevallig 1000 posts bij en MET VRAAG AAN EEN ADMIN het verzoek gesteld mijn laatste post een topic te maken.
- freak, ach ja, maar er zijn meerdere die zo posten, vooral in de FAQ en exp views zag je dat wel, ik heb ook om die reden meegeholpen aan het opschonen
- Robin, die uitspraak ken ik niet van monniken, maar je heb wel gelijk in onderbouwing, wat ik in mijns laatste post ook meer heb meegenomen, vind ikzie powerbox ofzo, das toch een vrij uitgebrijde reply ;p
- tossie, lol
- poekelen, mag ik ook komen ?!
- hellracer_89 helaas kan ik er niets aan doen, maar heb nu eenmaal typpolio
- freaky tomos, TY
- Milan, jou zie ik gewoon nog in de club heah !
Tevens , stickers nogsteeds te verkrijgen, ook via de club ! ik heb gewoon zelf nog de sticker http://www.tomosforum.nl op me vizier zitten
en de meetingbrommers, er zijn geen verspilde donaties gedaan ofzo, het is voor mij ook nog altijd een uitdaging een AM6 blok danwel Honda blok onder een tomos te prakken, bakken en beunen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten