dankjewel

heb je wel een pakking gebruikt?Mijn BiTurbo uitlaat sluit (volgens mij) goed aan op mn tomos maar hij blijft een geluid maken alsof er geen uitlaat op zit
wat moet ik doen? wat doe ik fout?
dankjewel
boutjes zijn wel aangedraaid neem ik aan?mijn uitlaat zit erop, en hij gaat ook gewoon uit...... maar hij maakt een klote herrie alsof hij niet goed aansluit
Heb je al getest????
???
TAPEINDEN,die dingen waar je het moertje (dat 6 kiantige ding met dat gat erin) op draait.tapeinden?deze term hoor ik best vaak... waar zitten deze en hoe kan ik zien of deze nog goed zijn? de grap is dat dit probleem begon toen ik mn oude uitlaat eraf haalde... eerst was er niets aan de hand en nu wel
(ik heb geen technisch inzicht... dat is al vastgesteld in een vorig topic)
TAPEINDEN,die dingen waar je het moertje (dat 6 kiantige ding met dat gat erin) op draait.tapeinden?deze term hoor ik best vaak... waar zitten deze en hoe kan ik zien of deze nog goed zijn? de grap is dat dit probleem begon toen ik mn oude uitlaat eraf haalde... eerst was er niets aan de hand en nu wel
(ik heb geen technisch inzicht... dat is al vastgesteld in een vorig topic)
Zitten aan beide kanten van je UITLAATPOORT, dat gat waar je die uitlaat voor monteert
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten