dat niet (wilde er wel altijd 1! ) maar heb toen 5bak schakelbrommer gekocht van TomosHeb je zelf ook een Streetmate ?? en wat voor pijp zou mooi zorgen dat de optrek iets verbeterd ?
jammer genoeg is er hier in de buurt niets (zuid-holland), Overschie is mijn een beetje te verDat zijn me er een paar mooie dingen pff :O daar kan je pas echt trots op zijn![]()
gaan jullie welleens naar meetings ermee ?? of dat niet ?
jammer genoeg is er hier in de buurt niets (zuid-holland), Overschie is mijn een beetje te verDat zijn me er een paar mooie dingen pff :O daar kan je pas echt trots op zijn![]()
wil eigenlijk ook revisie, maarja , wat en waar, en wat gaat het kosten , eerst maar nieuw spruistuk laten maken hier in de buurt, die gozer kan alles maken, hij heeft zelfs mn tandwielen gemaakt (helemaal zelf) voor 12.50jammer genoeg is er hier in de buurt niets (zuid-holland), Overschie is mijn een beetje te verDat zijn me er een paar mooie dingen pff :O daar kan je pas echt trots op zijn![]()
Indd als weer half orgineel is ga ik er maar weer eens mee rijden staat nu nog klaar voor motorische revisie![]()
maar meetings zijn r niet echt vooral geen tomos meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten