ik heb zoals de topictitel al zegt weer een tomos erbij gekocht, want mn beta is eindelijk de deur uit.
toch nog 550 voor gebeurt,
Voor de mensen die mij niet kennen: ik had ooit een tomos flexer, die is gejat, toen had ik een plasticschroothoop, verkocht. nu rijdt ik dus eindelijk weer een tomos.
En blij dat ik er mee ben, teeering rijdt een stuk lekkerder dan mn beta.
Ik heb hem gekocht voor 400 euro van een of ander klein vrouwtje die nu een retro gekocht had, dus niks meer met de tomos deed.
Hij is niet opgevoerd, en heeft pas 1200 gelopen ongeveer.
ze heeft hem alleen gebruikt om naar dr werk te gaan...
Was er wezen kijken (savonds keertje) en een proefrondje gereden, reed allemaal goed, alles werkte en alles zag er tiptop uit. altijd binnen gestaan, dus dat komt ook mooi uit.
twee dagen later was ie overgeschreven op mijn naam.
Hij is dus echt nog helemaal standaard, maar de setup die komen gaat tot nu toe word:
-Technigas next
-Puch hd
-Dell"ortho SHA 15/15
-15mm spruitstuk.
en misschien later nog een keertje een 65 of 70cc.
GENOEG GELULT: FOTO'S

Met het hok van jezzed:

Scherpe foto's komen nog, deze zijn gemaakt met jezzeds kuttelefoon,
SCHERPE FOTO'S

beetje rare foto's, heb ze net even snel gemaakt.
MORGEN ONDERDELEN YEEEEY
UPDATE
okee het heeft even geduurd, maar eindelijk heb ik mijn cameratje weer terug, en kan ik de foto's uploaden.

het eerste deel wat ik toen binnenkreeg van de bestelling, kmkabeltje, zadel en carb

Dus mijn uitlaat, spruitstuk enzo waren nog niet binnen. naja toch maar begonnen en het zadel er even opgezet.

Best tof, maarja, die uitlaat

Dezelfde middag eventjes met Jezzed naar de wasbox gereden.

Toen was ik een tijdje mn camera kwijt, maar hier foto's met de uitlaat!

hij is wel een beetje vies, maar dat heb ik meteen daarna schoongemaakt, maarr de camera was leeg.

Hier een stukje uit mn kapje moeten halen, aangezien mn gaskabel anders er tussen kwam.

Posershot.
Verdere plannen zijn nog:
-HD kop (volgende maand)
- Ontsteking op brom (Volgende maand)
- Misschien spaakvelgen, anders velgen spuiten (ooit)