Ik denk ik zit al redelijk vaak op het forum laat ik ook een page voor mn rode monstertje maken

Mijn hobby begon met een keeway f-act scooter. Veel problemen mee gehad uiteindelijk was het blok helemaal kapot gelopen en dus maar een nieuwe onder geschoven alleen dat duurde en duurde en ik moest toch vervoer hebben.
Uiteindelijk voor een meier een tomos uit biddinghuizen gehaalt met het bestelbusje het werk.

Een foto compleet std

En hier kleine details zoals hadvaten, achterlicht en stuurschakelaars

Nougoed ik moest een kentekenplaat halen want die was de man verloren. De papieren kloppen verder wel dus meteen laten maken zodat ik hem meteen in gebruik kon nemen!
Nougoed het weekend dat volgde ben ik naar Jos Dijkman gereden en wat onderdelen opgehaalt:
- Bullet uitlaat
- 15mm Carb + Spruitstuk
- Tandwielen + ketting
Wat ik toen niet wist was dat er 2 soorten spruitstukken waren en ik natuurlijk net de goeie niet had...
En na een maandje op en neer naar mijn werk/school liet de demper van de bullet ook al zo langzamerhand los...
Dus omdat mijn experimentele uitlaat niet paste:

Maar een tijdje met std uitlaat rond gereden.
Wou mn tomos eigenlijk beetje std houden behalve blok en gewoon als vervoerhouden en klaar niets aan doen.
Toch begon de drang der beun te dringen en begon ik steeds meer te doen.
Duurde niet lang voordat ik mijn simpele zitje verving voor een lang zadel en ook een mooi Proma GP uitlaatje vond!
Meteen de demper gespoten:

Eff een fotoshootje gehouden op een dijkje

Tussendoor trouwens ook nog blok gewisselt naar 2 speed!

Daar zat membraam cilinder op dus meteen mn 15mm spul erop gezet!

Nougoed na wat fotos enzo te hebben gezien leek het me zelf ook wel chill een laag stuur te hebben.
Dus na een tijdje pieken en denken toch maar de stap genomen en een laag stuur voor SM gekocht.

Niet zoon duidelijke foto maar de enigste die ik had met orginele koplamp

Van een kamaraad van me een acerbic koplamp gekregen die hij van zijn rieju nog over had

En mn sexy chrome shocks

Nou heeft hij looks en ziet hij er snel uit.
Probleem: Hij trok nog geen gehaktbal van de tafel, en zn top was niet hoger dan 35

Oplossing: 65cc

Dus een 65cc cilinder + puch hoge druk kop gekocht erop geknalt en hoewel ik niet geweldig ben te spreken over de trekkracht is de top wel lekker nu!

Ook een fietscomputertje van de action gekocht en gemonteert!

Let me know what u think!

Update!
Na zijn lange afwezigheid heeft eindelijk iedereen in Wijhe weer eens kunnen genieten van het gebrul van mijn tomosje!

Na een lange tijd uit elkaar te hebben gelegen, een week bij de straler hebben gelegen, en nog eens meer dan een week druk te zijn geweest met schuur en spuit werkzaamheden zit hij weer in elkaar en loopt hij weer als een trein! Heerlijk om weer eens te rijden! Jammergenoeg is er rechts op de tank nog wat kleurverschil maargoed dat komt in de zomer wel weer.

Was wel een beetje bang dat hij niet zou starten omdat het blok zo lang had gelegen

Ik laat jullie niet langer wachten.
Pics:

Kijk zelfs de hond vind hem mooi

Dat was hem voorlopig weer

Greetz Hb2
Update: Toch maar een paar euro uit de spaarpot gevist voor een uitlaatje

Dikke Yasuni R jonge! trekt lekker met die 65cc