Dit kan je sproeier zijn die te groot is ja, ik weet niet wat je setup is maar dat is wel erg groot. Ik rij 1 maatje groter met 65cc, technigas next en 14/12 carb.Ik heb een vraagje mijn tomos gaat ongeveer 35/40 maar stottert heel erg op z'n top!
M'n sproeier is 67, moet ik een grotere erop zetten of is iets anders het probleem?
Bedankt.
Dit kan je sproeier zijn die te groot is ja, ik weet niet wat je setup is maar dat is wel erg groot. Ik rij 1 maatje groter met 65cc, technigas next en 14/12 carb.Ik heb een vraagje mijn tomos gaat ongeveer 35/40 maar stottert heel erg op z'n top!
M'n sproeier is 67, moet ik een grotere erop zetten of is iets anders het probleem?
Bedankt.
Draai je bougie er eens uit en kijk wat voor kleur hij is, ik gok dat hij zwart en nat is en hij hoort koffiebruin te zijn.
BTW, Zeer mooi kleuren schema!Dit kan je sproeier zijn die te groot is ja, ik weet niet wat je setup is maar dat is wel erg groot. Ik rij 1 maatje groter met 65cc, technigas next en 14/12 carb.Ik heb een vraagje mijn tomos gaat ongeveer 35/40 maar stottert heel erg op z'n top!
Bedankt.
Draai je bougie er eens uit en kijk wat voor kleur hij is, ik gok dat hij zwart en nat is en hij hoort koffiebruin te zijn.
m'n setup? Alles is geloof ik nog standaard heb de tomos van m'n opa geregen. het is een snor. ik heb net gekeken en de bougie is gewoon koffie bruin en niet vies! Wat zou dan het probleem kunnen zijn?
Kan het niet zijn want zijn bougie is koffiebruin. met valse lucht zou hij wit worden.valse lucht?
Dat snap ik ook wel, maar als hij nu gewoon koffiebruin is dan is het niet erger geworden dan dat het was. dus voor het gemak zou ik nu beginnen met een nieuwe bougie en als hij binnenkort wat tijd hebt even je voetpakking, membraampakking en koppakking en uitlaat pakking vervangen, kan je gewoon in setje kopen. Bij mij noemt mijn bromboerhet een kopset voor tomos.als je brommer valse lucht trekt trekt hij meer lucht dan normaalals je daarmee een grotere sproeier combineert kan je sproeier gewoon bruin zijn
Beter afstellen.Ik heb er een bullet uitlaatje onder gegooit en hij rijd nu ong 35-40 maar als ik bijv ookal is hij warm voor een stoplicht sta valt hij uit, 1x kicke met choke en hij start, als hij warm is start ie ook zonder. zit sproeier 64 in. wat moet ik doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten