klopt , is een immi pijpje ferryNee is een snelle uitlaat in orginele look . hij is van 10 - 2004
heb hem 2e hands overgenomen van de 1e eigenaresse
haha ik ga een nieuwe taxxity kopen... maar dan een zwarte. Kga miss. dat zadel er ook wel voor kopen ziet er goed uit en zit idd. wat beterYep 60 maxdie uitlaat zit er net onder heb eerst de snelle uitlaat van de Quadro van de vrouw er onder gehad , heb van de week ook een nieuw Quadro E zadel gekocht dat zit een stuk beter op de lange ritten
Tilburg- Den Bosch en terug
Verstandig om een nieuwe te kopen dan krijg je de zelfde als mij.haha ik ga een nieuwe taxxity kopen... maar dan een zwarte. Kga miss. dat zadel er ook wel voor kopen ziet er goed uit en zit idd. wat beterYep 60 maxdie uitlaat zit er net onder heb eerst de snelle uitlaat van de Quadro van de vrouw er onder gehad , heb van de week ook een nieuw Quadro E zadel gekocht dat zit een stuk beter op de lange ritten
( mis offtopic) maar waarom op frame nummer??Ik heb er € 45,00 voor betaald bij rijwielhandel van de Korven in Goirle
heb hem besteld op het Framenummer van mijn vrouw der Quadro E snor
( mis offtopic) maar waarom op frame nummer??Ik heb er € 45,00 voor betaald bij rijwielhandel van de Korven in Goirle
heb hem besteld op het Framenummer van mijn vrouw der Quadro E snor
Ik ga ook een brom halen.. ik weet er weinig van af, en ik wil toch graag 65 gaan. Een brom opvoeren is makkelijker dan een snor, dus daarom heb ik besloten een brom te bestellen. Dan hoef ik alleen maar een ander uitlaatje + ander sproeiertje erop te beunen en dat kan ik wel.Verstandig om een nieuwe te kopen dan krijg je de zelfde als mij.haha ik ga een nieuwe taxxity kopen... maar dan een zwarte. Kga miss. dat zadel er ook wel voor kopen ziet er goed uit en zit idd. wat beterYep 60 maxdie uitlaat zit er net onder heb eerst de snelle uitlaat van de Quadro van de vrouw er onder gehad , heb van de week ook een nieuw Quadro E zadel gekocht dat zit een stuk beter op de lange ritten
Maar wil je een brom of snor gaan kopen, want de mijne is brom en wil zelf een snor gaan halen. Dus de mijne mag weg voor een schappelijk prijsje.
leuk en aardig:D:D mischien kon je dat niet helemaal aan mijn post opmaken... maar ik heb m'n taxxity al besteld;)koop dan de mijne dan haal ik wel een snor,
en de mijne is al opgevoerd ben je in een keer klaar.
dits is een gallery geen discussie over de brommer die michiel al bestelt heeft e beina binnen is , tevens word hij grotendeels betaalt ds dat speelt ook geen rol.kan je altijd cancelen.
en voor jools brommer betaal je altijd minder dan een nieuwe
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten