Tjaa, Jou mening haha Ik heb ook nog een met een burberry print liggenDat zitje op het achterrekje er af halen, vind die dingen zo lelijk. Is overgens wel mijn mening.
Ja is ook een goed idee;) Ik heb nog zwarte velgen liggen;)Velgen zou ik wel zwart spuiten en ik zou hem opvoeren met een 65cc.
cilinderkop erop van brother hier van het forum. en frame zou ik ook zwart spuiten.
Woon je aan de hamseweg of bij de kolkrijst? Herken die stenen van je huis. Dat hebben sommigen huizen daar ook.Hahah ik ook manJa woon in Hoogland, dorp van gemeente Amersfoort.
ik woon dicht bij de kolk man;)Woon je aan de hamseweg of bij de kolkrijst? Herken die stenen van je huis. Dat hebben sommigen huizen daar ook.Hahah ik ook manJa woon in Hoogland, dorp van gemeente Amersfoort.
Ik vind die EBR vork wel echt vet.
Ja goeie tip weetnie of die zo goedkoop zijn wand de uitlaat is ook niet de goedkoopsteO vandaar dus dat je op zoek was naar een EBR, dacht al van huh die heeft hij er toch al op. Maar nu snap ik het.
Rode of blauwe demper voor je Next zal ook mooi staan op je chromen versie, mits je ze goedkoop kan vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten