Misschien dat jullie het leuk vinden om te zien. Ik heb een tijdje terug een Tomosje (S25) Gekocht voor twee tientjes, puur omdat ik me verveelde en mijn andere projectjes allemaal stilstonden/af waren.
Maar goed, Tomos was zonder gashendel, uitlaat en er moest van alles gebeuren. De zelfde dag als dat ik hem had opgehaald had ik hem al lopende en met een remhendel kon ik tijdelijk gas geven.
Dus ik zonder uitlaat, met de rem gasgevend door het dorp. Snel een donortomosje gehaald voor 3 tientjes en na een weekje had ik een prima tomos voor weinig geld. Echter, het ging zoooo langzaam (ben een derbi senda gewend), dus heb het blokje van de donortomos er opgezet. Er moest veel gebeuren maar uiteindelijk kreeg ik het toch lopende met mn oude puntjesontsteking van mn S25 en een 14/12 carb. Reed prima, maar ging me toch nog te langzaam.
Sindsdien elke dag op marktplaats aan het zoeken geweest voor snelle uitlaatjes, cilinders, grotere carb, etc. Al snel vond ik een 65cc airsal, een techno estoril en een 15/15 dellortho. Voor een paar tientjes dus weer gefikst en snel er op gegooid. Weekje afstellen en proberen en zat toch al aan de 78 km/h op de GPS (leek wel 100). Levensgevaarlijk, want je trilt er zowat af en de remmen zijn bagger van zo'n ding, maar toch blijft het leuk natuurlijk

Nou goed, en de rest is te zien in het filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=saDJekwTkic
Over een maandje zal ik een filmpje maken als mijn projectje af is waar ik nu mee bezig ben

Ik hoop dat jullie het wat vinden.
Greetz Maarten