Wat is het bouwjaar? 2005
Sinds wanneer speelt dit probleem? Geen idee, zo gekocht.
Wat is het probleem? Bij volgas trilt de tomos zo hard dat dames speelgoed jaloers word, ook valtde spanning voor het laden van de accu weg naar 7/7V tijdens het gas geven.
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? Er zit een techno bullit uitlaat onder, bij aanschaf al.
Hallo,
Sinds dit weekend ben ik de bezitter van een Tomos Streetmate, en buiten dat die prima rijd zijn er een aantal kleine dingen.
Hij trilt bij volgas hevig, ik heb meerdere tomossen gehad maar deze slaat alles, heb zelf het idee dat het komt doordat die overtoeren maakt. Volgens specs is VTW 26 en ATW 31 origineel, en er zit een VTW 26 met een 28ATW op dus dat lijkt me niet heel logisch? De setup is op een Techno Bullit uitlaat na niet aangepast zover ik weet.
Iemand die dit kan verhelderen en dat het misschien zo is opgelost met een kleiner ATW?
Verder wil ook de accu niet bij laden, de laadspanning valt, als ik gas geef, weg richting de 7 tot 8 Volt. Stationair krijg ik de accu spanning van +/- 12.1Volt, te laag om de startmotor lekker te laten rondgaan.
En een ander klein probleempje, toen ik hem kocht werkte de knipperlichten perfect, alleen nu knipperen zo op standje epileptisch, ondanks dat alle lampjes gewoon werken, relais verrot?
En nog even een foto van het brommertje!