Hallo iedereen,
ik zit hier al een tijdje op het forum maar ben niet echt actief, omdat ik niet veel tijd had voor mijn puch. Mijn plan is om er een chopper van te maken zoals de titel al zegt. Qua uiterlijk wil ik hem violett met light silver velgen. De setup zal als volgt zijn:
- 65cc polini
- 21mm PHBG
- homoet 6p of simonini black
- TWV moet ik nog even afstellen om mijn eigen smaak, zal je nog van horen
Ik had deze puch 3 maanden geleden gekocht toen het nog best wel een wrak was. De foto van hoe hij toen was komt nog.
Eindelijk heb ik er vandaag wat werk in gestoken en ben nog best ver gekomen.
Nu is mijn frame kaal en heb ik mijn blok uitelkaar gehaald, omdat de koppeling kapot was, hier wat foto's:
Frame:

Koppeling:

Cilinder (65cc polini):

Carterkap (begonnen met polijsten):

--------------------------------------------------------------------------------
Update: 23-05-2007
Vandaag wat onderdelen binnen gekregen, hier foto's:
nieuwe bandjes

ebr lang, chopper stuur extra hoog

Stuur is hoger dan verwacht, maar even kijken hoe het eruit zal zien

Frame was naar een bedrijf die hem zou stralen en in de primer zetten, dag vertraging...morgen pas af.
Dat betekent vrijdag naar de spuiterij en zaterdag alles in elkaar zetten voor de big meeting

--------------------------------------------------------------------------------
Update: 30-05-2007
Nieuwe onderdelen binnen:
voorlicht, schuimfilter, snelgas, remhandelset

Ook verkoop ik mijn chopper stuur extra hoog!!!
Update: 15-06-2007
Frame gister opgehaald + velgen, erg tevreden.
Het frame is violett en velgen zijn light silver.
Je ziet het effect nu niet zo heel goed maar zal nieuwe foto's maken als de zon een keer schijnt.

Update: 29-06-2007
Nog meer onderdelen binnen:
- 21mm PBHG
- polini spruitstuk
- schuimfilter
- achterlicht
- zadelpen
- orginele tankdop
- voetsteunas
- start hendeltje
- bougiekabel Stage 6
- 2 binnenbanden

Update: 12-07-2007
Ik heb al het één en ander in elkaar gezet en wat nieuwe onderdelen binnen gekregen

Hier wat foto's van het sleutelen:

Mijn onderdelen:
simonini black carbon, achterbrug, bagagedrager, pakkingset polini

To-do-list:
- carters opmaat maken
- rito krukas