Weet niet of die begrenzer eruit is eigenlijk, iemand anders doet het voor me.begrenzer uit je luchtfilter gehaalt?
anders
sproeier 49 geprobeert?
De uitlaat is nieuw.is de uitlaat nieuw? Kan zijn dat hij helemaal dichtgekoold of gaar is (als ie 2dehands is) Met sproeier 52 of 51 ofzo moet hij toch harder gaan dan 25.
weet je zeker dat hij te groot was, stotterde hij of was bougie zwart?
Ik kan niet zien in die foto's waar dat zit.
Bedankt voor je bericht!nee er zijn meer begrenzingen in een tomos.
maar deze is er eentje van.
zoals de vorige mensen gezegt hebben haal dat buisje eruit. hij zal hierdoor een stuk lekkerder lopen.
en het verhaal met de bromkop is dat de verbrandingsruimte kleiner word en de compressie daardoor hoger zal worden en deze harder zal optrekken en rijd(snorkop is ook een begrenzer ).
deze is makkelijk te monteren. dmv een pijpsleutel 11 of een kleine ratel 11 de 4 boutjes los te draaien ( wel eerst de bougie eruit halen met ee bougiesleutel.) en dan de koppakking ertussenuit halen. en dan de bromkop er weer op plaatsen ringetjes weer terug en de boutjes ook weer ( wel kruiselings(bijv. eerst rechts boven en dan links onder) vast draaien). bougie erin en je bent klaar.
als de brommer goed is afgesteld zal deze wel goed is afgesteld zal deze met een bromkop nog lekkerder lopen. maar als deze niet goed is afgesteld zal je er weinig tot niks van merken.
edit( iets vergeten ).
waar je deze kop kan kopen. is of op marktplaats als ze er nog staan of anders bij een dealer nieuw kosten deze tussen de €10 en €20 bij de dealer als snel €50.
Misschien wel valse lucht?als die netjes is voor 10 euro is niet veel, maar hij gaat niet opeens 45 denk ik, tenzij je nu ongelovelijk veel valse lucht trekt bij je kop.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten