want ik kan het nergens vinden

Mijn carburateur is al groter.Je spruitstuk ontgrenzen helpt niks als je een standaard carberateur hebt.
Je gaat daar niet harder door, tenzij je een grotere carberateur hebt.
Nee ik bedoel de slang NA de carburateur, de slang die op het spruitstuk wordt geschoven.Bedoel je dat 'rubber slangetje' dat van je benzinekraan naar je carburateur loopt?
Daar kan geen begrenzer in zitten.
Voor zover ik weet zitten er alleen in je luchtfilter en in je spruitstuk begrenzers.
Nee ik heb de Funtastic zo uit de winkel.Dat is vrij normaal voor brommers hoor. Zelfs als ze goed zijn afgesteld zullen ze als de benzine op raakt eventjes een soort van boost krijgen, waarbij de afstelling ideaal is ofzo. Heb ik tenminste al bij meerdere brommers gezien en van een aantal mensen gehoord...
en over welke slang heb je het?? er hoort volgens mij geen slang tussen CARB en SPRUIT te zitten... je schuift de carburateur toch gewoon over het spruitstuk.
In de slang zit een bocht van 90 graden dus hoe groot hij binnen in is kan ik niet helemaal zien.o okee, dat ken ik niet. Maar als je zo zeker bent dat het je brommer begrensd, waarom trek je t er dan niet ff af om te kijken?? Als hij begrensd is zal de doorgang kleiner zijn, en dat zou je zo moeten kunnen zien...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten