Ik ben Niels, aangenaam

Ik ga per 1 februari van baan veranderen, en dan werk ik dichter bij huis. Daarom heb ik vorige week een nieuwe Youngst'r (snor) gekocht, zodat ik niet persee met OV hoef. Ik kan het snorbrommertje in de 1e week van januari ophalen bij de snorfietsboer in Delft.
Ik heb hier al een paar dagen meegelezen, en wat informatie ingewonnen uit reeds geopende topics, en ik zag ook al dat bij veel mensen de Youngst'r niet in de top 3 van meest geliefde Tomosjes staat

Ik laat de bromfietsboer mijn Youngst'r pimpen met allerlei übervette opties, denk hierbij aan een superdeluxe bagagedragerverhoger, strakke zijbeschermers en een gi-gan-tisch hip kinderzitje achterop!! (note the sarcasm

Goed, ik ga dus niet voor de looks, meer voor het praktische gedeelte, ik moet op m'n gemakkie naar m'n werk kunnen rijden, en mijn dochter van 10 maanden moet ook mee kunnen kachelen als mijn vrouw de Youngst'r in beslag neemt om boodschappen te gaan halen

Ik wil ook niet dat hij sneller rijdt dan 30 km/u, alleen ik wil wel dat hij snel wegtrekt. Nu heb ik op het forum al een aantal opties gelezen, zoals een brompet ivm betere compressie in de verbrandingskamer, koppelingsveren inkorten, terugloopuitlaatje, maar dit was meestal in een topic dat voornamelijk ging over sneller rijden, en het snellere trekken was gewoon een welkome bonus.
Wat kunnen jullie (

Nogmaals, het gaat me écht om het optrekken en niet om een hogere top (top moet wel ongeveer hetzelfde blijven, max. 30 km/u), omdat mijn dochter ook mee moet rijden.
alvast bedankt
Niels