toen ik hem kocht ratelde de cilinder.
daarom heb ik er sinds kort een airsal 50cc ondergezet want
dat is sneller en ik hoopte dat het geratel ook weg zou zijn.
de eerste paar minuten ging het goed maar lanzaamerhand komt het geratel
weer terug


Zou het misschien je small-end lager zijn waarmee je zuiger op de drijfstang zit? Daarnaast, wat noem jij geratel en hoe kom je erbij dat met het wisselen van je cilinder het geratel over zou zijn?ik heb een tomos a35 bromfiets uit 2003.
toen ik hem kocht ratelde de cilinder.
daarom heb ik er sinds kort een airsal 50cc ondergezet want
dat is sneller en ik hoopte dat het geratel ook weg zou zijn.
de eerste paar minuten ging het goed maar lanzaamerhand komt het geratel
weer terug, waar zou dit toch aan kunnen liggen?
Klopt, dat is dus wss je koppeling. Je hoort het wel, maar merkt er qua prestaties niets van.ik hoor altijd geratel maar ik heb voorderest nergens last van loopt als een trein met standaard cilinder
ik heb dus een nieuwe cilinder omdat in de oude een kleine groef zat
en de zuiger zat onder de krassen
het geratel blijft nu beperkt en ik hoop dat het zo blijft
ik maak volgens mij wel overtoeren met een achter tanwiel 33 en proma gp
weet iemand misschien hoe ik dat kan voorkomen zonder aan de tandwielen te rotzooien?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten