Updates onderaan!
Ik ben Noël Schilleman, ik ben 18 jaar, en ben op mijn 17e begonnen met tomos rijden, ik kocht mijn tomos omdat ik een hekel heb aan scooters en ik tomos altijd wel leuke brommers gevonden heb, Ik kocht deze tomos met het idee er gelijk mee te kunnen rijden, toch waren de nodige problemen aanwezig
Hier zat een heel lulverhaal tussen, weg moeten halen omdat mn fotohosting het niet zo leuk meer vond, Alle foto's van mijn eerste snortomos tot aan mijn laatste bromtomos staan nog op mijn photobucket account, hier kan je ze zien. http://s34.photobucket.com/albums/d130/n03L/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoals ik al in meerdere topics gezegt heb is mijn tomos total loss, Even wat over het ongeluk, ik weet zelf bijna niet meer wat er gebeurt is, het enige wat ik me kan herinneren, is dat ik met +-80 op een flauwe bocht inreed, ik moest heel zacht remmen voor die bocht, toen ik dat deed, blokkeerde mijn achterrem, waardoor ik geen controle meer had over mn brommer en tegen een boom aan ben gereden, ik werd weer wakker in de ambulance, ik heb inmiddels naar mijn rem gekeken, en ook zonder kabel, is er geen beweging te krijgen in dat ding waar de kabel aan bevestigd zit. verder nog niets aan die tomos gedaan want daar heb ik nog te veel spierpijn voor

toen ik mijn tomos zag besefte ik eigenlijk pas dat ik toch wel veel geluk heb gehad, ik weet niet wat ik nu ga doen, of weer een tomos opbouwen, of dat ik iets anders koop, hier de foto's

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na het ongeluk
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is hem dan! hij is af, op de velgen na en wat kleine dingetjes, rijdt heerlijk, alleen nog wat kleinere sproeier en een andere koppeling erin.

Achterlichtje onder buddy:

En dan breekt je demper

Dus nieuwe demper, gratis via mn broer

BETERE FOTO'S

De setup is:
65cc Airsal Tuned
Bromkop
16mm Carburateur (Dell'Orto)
Recht spruitstuk 17mm Tuned
Polini membraan
Getunede carters
DMP Reverse
TWV: 26-24
NGK Racing bougiekabel + dop
NGK VX Platinum Racing B10HVX Bougie
Top performances krukas
Iris RX Racing Ketting
2-Segments 1e versnelling
To come (motorisch):
Waarschijnlijk een 19mm PHBG Racing Black Edition met homemade spruitstuk.
Malossi VL1 membraan *weet ik nog niet zeker heb hem wel liggen maar hij zuipt daar echt veel mee

Ingekorte 2e versnelling
Uiterlijk:
Frame wit gespoten met rode streep
Chrome achterbrug
Bobotech 320mm Chrome achtervering
Iris gold ketting (dat vind ik uiterlijk

Metallic zwarte zijkappen
Buddyseat
LED Achterlicht onder Buddyseat
Bagagedrager 2 kleuren gespoten
Zo'n beetje alle bouten en moeren RVS (sommige zooi is inmiddels weer losgetrilt

Sportstuur DMP Carbonlook
Lusito aluminium remhendels
Lusito Snelgas
EBR Voorvork chrome met standaard (langere) binnenpoten.
Streetfighterkap carbonlook
Chrome zijstandaard
Rode neon
To come (uiterlijk):
Zwarte A3 DG Stervelgen met rood velglint
Nou dit was het wel voor vandaag